اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
هر چند این خبر به صورت رسمی تایید نشد اما پیگیری های تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد صحت این خبر مورد تایید است . ضمن اینکه زمان جلسه تودیع و معارفه آن هم مشخص شده است.
کد خبر: ۶۳۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 18 July 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شب گذشته و در یک خبر تایید نشده اعلام شد که فرماندار کهگیلویه تغییر خواهد کرد و بنابر این جعفر نیکبخت داروساز جای علی پوزش را در فرمانداری کهگیلویه خواهد گرفت .
هر چند این خبر به صورت رسمی تایید نشد اما پیگیری های تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد صحت این خبر مورد تایید است . ضمن اینکه زمان جلسه تودیع و معارفه آن هم مشخص شده است.
بنابر این گزارش و در حالی که برخی رسانه های منتصب به جناح ها مختلف در حال تایید و تکذیب و واکنش به این خبر هستند تا ساعاتی دیگر و در فرمانداری شهرستان کهگیلویه ، جلسه تودیع و معارفه برگزار خواهد شد.
شنیده های تابناک حکایت از این دارد که احتمالا این جلسه به صورت داخلی برگزار خواهد شد.
نیکبخت  هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی مشغول خدمت است و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی را در کارنامه خود دارد.

پوزش ۵۵ساله از سال ۹۴تاکنون فرماندار کهگیلویه بوده است.
 


زمان تودیع و معارفه فرماندار کهگیلویه + تصویر 

این خبر از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و منابع آگاه رسمی تأیید نشده است و در حال تکمیل شدن است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
اینو میگن استاندار!
ای کاش این رویه ادامه داشته باشه و برای نفی قومیت گرایی فرمانداران شهرستان ها از شهرستان دیگر انتخاب شوند تا کمتر موضوعات قومیتی مطرح شوند
جلیلی
|
United Kingdom
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
واقعا باعث تاسف است.ضعیف ترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد،کار تاسف باری انجام داد.یک متخصص برنامه ریز و با تجربه را برد و یک فرد غیر سیاسی و نا آشنا و خارج از سیستم وزارت کشور را که بازنشسته شده را به فرمانداری شهرستانی گمارد که مملو از نیروی انسانی است و چندین مدیر ملی دارد.چرا باید بصورت ناگهانی...؟این نشانه تزلزل و بی ثباتی و ترس است.استان ما به قهقرا میرود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار