شهرستان کهگیلویه؛
با مشارکت خانواده فرهنگی مرحوم ساخت فضای آموزشی در روستای کلایه دهدشت آغاز شد.
کد خبر: ۶۳۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲ 16 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در آیین آغاز ساخت این مدرسه اظهار داشت: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و در ۳ کلاس درس ساخته می‌شود.

جهان مهرابی ابراز داشت: برای تکمیل این مدرسه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است که ۳ میلیارد آن از سوی خانواده فرهنگی مرحوم علی ضامن پیمان اهدا شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز اظهار داشت: این اقدام زیباترین جلوه ایثار از خانواده یک معلم در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان است و همه باید قدردان خانواده آن‌ها باشیم.

اردشیر یاری با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های خیران مدرسه ساز به طور مستمر ادامه دارد افزود: تاکنون خیران مدرسه ساز بیش از هزار و ۴۰۰ کلاس درس در استان ساخته اند. 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این آیین بیان کرد: اقدام ارزشمند و خیرخواهانه خانواده مرحوم پیمان الگویی از نیکی به همنوعان و معامله با خدا است.

عدل هاشمی پور عنوان کرد: این اقدام، خدمات ارزشمند یک معلم را ماندگار کرد و زیباترین درس را به جامعه آموخت.

پدر مرحوم پیمان در این مراسم با بیان اینکه فرزندم از معلمان آموزش وپرورش بود که در حادثه‌ای به دیار باقی شتافت بیان داشت: با تصمیم خانواده دیه آن مرحوم را برای ساخت مدرسه و خدمت به تعلیم و تربیت اهدا کردیم.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار