فرماندار کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران؛
پوزش ابراز داشت: باید بررسی و نتیجه اعلام شود اما در مجموع نیروهای آتش نشانی و نیروی انتظامی با اولین تماس به موقع به محل حادثه رسیدند.
کد خبر: ۶۳۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴ 15 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ساعتی پیش شنبه شب بر اثر وقوع یک فقره آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در تپه بافت قدیم شهر دهدشت یک نفر جان باخت.

علی پوزش در جمع خبرنگاران درباره حادثه آتش سوزی اظهار داشت: حادثه ساعت 20:30 به مرکز پلیس 110 گزارش داده شد و آتش نشانان در محل حاضر شدند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه یک نفر در جریان این آتش سوزی جان باخت، عنوان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و در این باره نمیتوانم اظهار نظری کنم و با توجه به حضور دادرس ویژه و نیروی انتظامی در صحنه، پرونده تشکیل و جهت بررسی بیشتر ارسال شده است.

پوزش ابراز داشت: باید بررسی و نتیجه اعلام شود اما در مجموع نیروهای آتش نشانی و نیروی انتظامی با اولین تماس به موقع به محل حادثه رسیدند.

با توجه به اینکه این حادثه در نزدیکی ایستگاه آتش نشانی شماره 2 دهدشت اتفاق افتاد بالوایه رئیس شورای شهر در این باره در پاسخ به خبرنگاران گفت: در حال حاضر وقت مصاحبه نیست.

بر پایه این گزارش، مسؤول آتش نشانی دهدشت درباره این حادثه عنوان کرد: با اولین تماس و کمتر از چهار دقیقه آتش نشانان خود را به محل رساندند اما مشکل اساسی در امکان دسترسی به آتش بوده است که با این حال باز هم خود را رساندند.

فراهانی همچنین نیاز به ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی را غیر ضروری خواند و با قاطعیت گفت: با توجه به جمعیت شهر دهدشت یک ایستگاه کفایت می‌کند.

سجاد کاظمی یکی از نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل حادثه در گفت‌گو با رسانه‌ها با بیان اینکه اگر ایستگاه شماره 2 فعال بود شاید این نفر زنده می‌ماند، تصریح کرد: تاکنون چندین مرتبه از شهرداری و شورای شهر خواستار فعال شدن این ایستگاه شدیم اما مسوولین گوششان بدهکار نیست.

سجاد کاظمی نداشتن نیرو را باعث غیرفعال شدن ایستگاه شماره 2 دهدشت عنوان کرد و علت این آتش‌سوزی را اتصالات فنی در برق عنوان نمود. این آتش نشان خاطرنشان کرد: شخص فوت شده به دلیل خفگی جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احسان کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
بنده خدا که فوت کرده بود جسدش خشک وابیره بی که خمو دراوردیمش برق گرتبیش فقیره

برق کشتش نه خفه وابیره بی
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
اخ وبخت چروم كه ٣ساله ماشين انشنشانش خرابه به خدا شهردار خيلي شيره كه با اين وضعيت شهرداره از فردا اتشنشاني شمازه ٢دهدشت فعاله چون تا جون نديم صحاب پيدا نيابو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار