آتش نشان دهدشتی با بیان اینکه اگر ایستگاه شماره 2 فعال بود شاید این نفر زنده می‌ماند، تصریح کرد: تاکنون چندین مرتبه خواستار فعال شدن این ایستگاه از شهرداری و شورا شده‌ایم اما مسوولین گوششان بدهکار نیست.
کد خبر: ۶۳۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 14 July 2018
برخی گزارشات رسانه ای و دریافتی های تابناک کهگیلویه وبوو بویرا از وقوع آتش سوزی در شهر دهدشت و مرگ یک نفر در این این آتش سوزی حکایت دارد. این خبر شبکه‌های مجازی در برخی خبرگزاری ها هم منتشر شده است.
بر اساس این گزارش یکی از آتش‌نشانان دهدشت گفت: آتش سوزی در دهدشت باعث سوخته شدن کامل یک باب منزل مسکونی و مرگ یک نفر شد.

سجاد کاظمی گفت : آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در دهدشت خبر داد و افزود: در این آتش سوزی منزل مسکونی به طور کامل سوخت و یک نفر به اسم "یحیی فروغی" فوت کرد.

آتش نشان آتش نشانی دهدشت با بیان اینکه این آتش سوزی در خیابان امام خمینی جنوبی اتفاق افتاده بود، خاطرنشان کرد: به دلیل راکد ماندن ایستگاه 2 آتش‌نشانی در این منطقه؛ ما از ایستگاه شماره 1 در کمتر از 3 دقیقه خود را به محل آتش‌سوزی رساندیم اما متاسفانه یک نفر در این خانه جان خود را از دست داده بود.

وی با بیان اینکه اگر ایستگاه شماره 2 فعال بود شاید این نفر زنده می‌ماند، تصریح کرد: تاکنون چندین مرتبه خواستار فعال شدن این ایستگاه از شهرداری و شورا شده‌ایم اما مسوولین گوششان بدهکار نیست.

کاظمی نداشتن نیرو را باعث غیرفعال شدن ایستگاه شماره 2 دهدشت عنوان کرد.

وی علت این آتش‌سوزی را اتصالات فنی در برق عنوان و خاطرنشان کرد: شخص فوت شده به دلیل خفگی جان خود را از دست داد.

وی مشکلات آتش‌نشانی شماره 1 دهدشت را یادآور شد و با بیان اینکه هیچ نیروی جوان و دوره دیده‌ای در آتش نشانی دهدشت وجود ندارد گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی؛ برخی وقت‌ها آتش‌نشانان خودشان به جای راننده ماشین آتش نشانی را حمل می‌کنند و نیروهایی که از طریق آزمون برای آتش نشانی در نظر گرفته شدند الان در شهرداری مشغول کار هستند.

ایسنا با اتتشار این خبر از قول این آتش نشان ضمن اشاره به این موضوع که آتش‌نشانی دهدشت فاقد هرگونه امکانات اولیه است نوشت : علی‌رغم چندین بار رسانه ای شدن مشکلات آتش‌نشانی دهدشت اما متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای این آتش نشانی صورت نگرفته و به جای اینکه یک ایستگاه دیگر به 2 ایستگاه آتش‌نشانی اضافه کنند؛ آمدند یکی از همین 2 ایستگاه را هم تعطیل نمودند.

وی نداشتن جایگاه آبگیر مناسب برای آبگیری را از مهم ترین مشکلات آتش‌نشانی عنوان و با توجه به داشتن 220 نیرو در بدنه شهرداری؛ خواستار اختصاص دادن حداقل 20 نفر از این نیروها در بدنه آتش‌نشانی شد. 

کاظمی با توجه به چنین اتفاقات ناگوار در سطح شهرستان خواستار فعال شدن ایستگاه شماره 2 از مسوولان شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار