خطیب نماز جمعه مارگون؛
خواجه پور با بیان اینکه عده ای با لجن پراکنی و سنگ اندازی آرامش مردم را به هم میزنند، عنوان کرد: در این کشور افراد مریضی وجود دارد که تحت تأثیر غرب قرار مۍ گیرند.
کد خبر: ۶۳۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 14 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امام جمعه مارگون در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و انجام واجبات و نیز ترک محرماک عنوان کرد:مرگ برای اهل البیت (ع) چیزی بجز سعادت نیست.

وی گفت: همه موجودات عالم روزی خور خدا هستند.

رحم الله خواجه پور اظهار کرد:نان خدا را میخوریم و خیانت می کنیم، خیانت با معصیت رمق می خورد.

وی افزود: بهترین زاد و توشه برای ما تقوای الهی است.

خواجه پور با اشاره به اینکه از حکومت الهی هیچکس نمی تواند فرار کند، عنوان کرد: متقی کسی است که بر روی نفس خود پا بگذارد و از گناه جلوگیری کند.

امام جمعه مارگون در خطبه دوم عنوان کرد: اتفاقات اخیری که عده ای در شهر های بزرگ و کوچک به وجود آوردند شامل دو بخش اعتراضات و اغتشاشات است.

خواجه پور ابراز داشت: در این تجمعات اکثرا" اغتشاش گران حضور فیزیکی داشتند البته یک سری نارضایتی هایی نیز مردم از سوی دولت دارند.

امام جمعه مارگون تصریح کرد: مردم هرجا دیدند که با مشکل روبرو هستند لازم است مشکلاتشان را به سمع و نظر مسئولان برسانند.

وی افزود: اما آنچه اخیرا" اتفاق افتاد سوء استفاده برخی اختشاش گر بود و قصدشان انتقام گیری از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خواجه پور با بیان اینکه عده ای با لجن پراکنی و سنگ اندازی آرامش مردم را به هم میزنند، عنوان کرد: در این کشور افراد مریضی وجود دارد که تحت تأثیر غرب قرار می گیرند.

وی افزود: دشمنان داخلی جیره خواران آمریکا و غرب هستند آیا اگر کسی اعتراضی داشته باشد باید به نظام و رهبری توهین کند..!؟؟؟

امام جمعه مارگون تاکید کرد: مردم دوستدار نظام و رهبری هستند، مواظب باشید و اجازه ندهید از شما سوء استفاده شود و ابزاری برای اهداف غرب و دشمنان باشید.

وی در ادامه گفت: انتقادی که شما مردم از رئیس جمهور دارید منم دارم، رئیس جمهور باید چاره ای بیندیشد.

خواجه پور خاطر نشان کرد: مردم باید بصیرت داشته باشند، اجازه ندهند کسی برعلیه رهبری و آرمانها و نظام گام بردارد، اگر به رهبری و نظام توهین شد خیانت به امام و شهدا شد.

امام جمعه مارگون با ابراز گلایه مندی از استاندار و مسئولان استانی، عنوان کرد: از زمانی که ایشان تصدی استانداری شدند تاکنون جهت بررسی مشکلات مردم مارگون به این منطقه نیامده است.

وی در ادامه گفت: امروز مردم ما به جهت کوهستانی بودن منطقه، درآمد اقتصادی ندارند، وقتی آب نیست چطور باید درختان را به ثمر نشاند؟ این برای مسئولان مایه خجالت است که حتی به مردم رسیدگی نمی کنند.

خواجه پور با ابراز گله مندی عنوان کرد: از وزارت جهاد کشاورزی نیز جهت مشکل آب پیگیری کردیم اما متأسفانه تا این لحظه الان آب از آب تکون نخورد و جوابی ندادند.

امام جمعه مارگون پیشاپیش با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در وصف ایشان گفت: حضرت معصومه(س) شفیعه روز جزا است.

وی افزود: شفاعت را خدا به حضرت معصومه(س) داده و شفیعه روز جزا هستند.

خواجه پور در ادامه با ذکر سخنی از امام رضا(ع) در وصف حضرت معصومه ( س ) بیان کرد: هر کس فاطمه معصومه (س) را در قم زیارت کند گویا مرا زیارت کرده است.

امام جمعه مارگون در پایان صحبت های خود در رابطه با جاده مارگون از مسئولین درخواست کرد تا این پروژه رها شده را هر چه زودتر تکمیل کنند.

 

گزارش و تنظیم خبر: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار