پروژه گاز رسانی به هفت روستای بخش موگرمون لنده آغاز شده است و دراین راستا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار این شهرستان از این پروژه بازدید میدانی داشتند .
کد خبر: ۶۲۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 12 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛پروژه گاز رسانی به هفت روستای بخش موگرمون لنده آغاز شده است و پیش از ظهر امروز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار این شهرستان از این پروژه بازدید میدانی داشتند. .آغاز عملیات گاز رسانی به هفت روستای شهرستان لنده

کریمی نژاد فرماندار لنده در بازدید میدانی امروز از این پروژه در جمع خبرنگاران گفت؛ پروژه گاز رسانی به هفت روستای سرتنگ، شیتاپ، دم اشکفت، آبزالو،مله شیتاپ و مونه آغاز و امروز شاهد توسعه خط لوله گاز هستیم.

کریمی نژاد با اشاره به اینکه یک میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه درنظر گرفته شده است خاطر نشان کرد؛ گاز رسانی به این مناطق در گام اول رفاه روستائیان را به همراه دارد و در قدم دیگر با توجه به اینکه این مناطق کوه پایه ای هستند دیگر شاهد قطع درختان برای تامین سوخت نخواهیم بود و این کمک بزرگی به حوزه منابع طبیعی است .

فرماندار لنده طول مسیر انتقال گاز رسانی در این پروژه را ۱۷ کیلومتر عنوان کرد و یاد آور شد این پروژه در مدت زمان کمتر از ۶ ماه تحویل نهایی خواهد شد .

آغاز عملیات گاز رسانی به هفت روستای شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار