در جلسه آسیب شناسی مبارزه با مواد مخدر کبگیان مطرح شد :
بخشدار کبگیان افزود : نیروی محترم انتظامی با بازدید سرزده میدانی از باغات و گلخانه های درون بخشی میتواند با ارائه گزارشات به موقع مانع رشد و تکثیر این مواد مخرب درمنطقه باشد.
کد خبر: ۶۲۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 10 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب در جلسه ، راهکار و آسیب شناسی مبارزه بامواد مخدر که در بخشداری کبگیان برگزارشد، مهران گودرزیان بخشدار کبگیان با تشکر از حاضرین با اشاره به خروجی های مخرب مواد مخدر و تاثیرگذاری بر جامعه گفت : امروز تمام تلاش دشمن در جبهه های مختلف باتکیه براتاق فکر خائنین شیوخ خلیج نشین همیشه فارس  به بهانه های واهی صرفا معطوف براندازی نظام جمهوری اسلامی واصل ولایت فقیه است که بابرنامه ریزیهای دقیق وخرجهای کلان از طرق مختلفه ازتلاش دست نخواهد کشید و تخریب جوانان در آلوده شدن به مواد مخدر یکی از این برنامه هاست.
بخشدار کبگیان افزود : نیروی محترم انتظامی با بازدید سرزده میدانی از باغات و گلخانه های درون بخشی میتواند با ارائه گزارشات به موقع مانع رشد و تکثیر این مواد مخرب درمنطقه باشد.
این مسئول خطاب به حاضرین گفت:امروزه کشور جولانگاه مسائل حساس داخلی وخارجیست که راهکارحل این مشکلات فقط اتحاد وهمدلی وهوشیاری وآمادگی در مبارزه جنگ نرم است که با روشنگری و بصیرت خاصه جوانان میتواند مانع بزرگی برای دشمن سرتاپا مسلح باشد.
در ادامه جلسه منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی بخش و عضو شورای شهرچیتاب بااشاره به مشکلات خانمانسوز مواد مخدر دربخش گفت: متاسفانه اقدام به دستگیری افراد فروشنده مواد قبل از ارجاع به زندان در کوتاهترین زمان ممکن با وساطت افراد خاص منجر به آزادی و بازگشت ساقیان پخش میشود که مشکل بزرگی در این زمینه میباشد و عاملین برخورد با خاطیان را دلسرد میکند.
کاشفی با اشاره به آلوده شدن جوانان به این بلای خانمان سوز گفت:هر بلائی گریبانگیر جوانان میشود از بی خیالی خانواده هاست زیرا فرزند با پناه بردن به دوستان کانون گرم خانواده را مرکز دلسردی و کم توجهی به خواسته های خود میداند وبه دوستان پناه میبردو با آلوده شدن به مواد به منجلاب دزدی وخلافهای بزرگ  برای  تامین موادگرفتار میشود.
فرماندهی انتظامی کبگیان نیز دراین جلسه با تشکر از همکاری و همراهی مردم درشناسائی مکان تکثیر وتوزیع احتمالی مواد گفت:اصل وظیفه ما در نیروی انتظامی برقرای امنیت و مبارزه با خاطیان قانون شکن و امنیت جامعه میباشد و در این زمینه تاپای جان کوتاهی نخواهیم کردزیرا امنیت روانی و سلامت جامعه وظیفه ای ملی ست که وجود آن مشمول ما وخانواده های ماخواهدشد.
درپایان ازطرف بهمن دوستی ریاست کمیته امداد کبگیان مقرر شد،افراد توزیع کننده مواد که دارای پرونده ترک وکمپ اعتیاد هستند وبعلت اوضاع خیلی بدمالی مجبور به پخش شده اند بامعرفی شورا ونیروی انتظامی وتعهد در عدم پخش بانامه نگاری کمیته کبگیان به مرکز استان ودریافت مجوز به آنها وام های خوداشتغالی زود بازده از طرف این نهاد اعطا شود.
از طرف گردان۴۸۹امام رضای کبگیان نیز مقرر شد؛که درجلسه ای بابرنامه ریزی دقیق وحضور کل مسئولان اداری بخش بادعوت از روان شناسان وکارشناس  مواد مخدر وکمیته مواد مخدر استان راهکارهای مبارزه و آسیب شناسی این خطر بزرگ اجتماعی مورد تجزیه وتحلیل قرار گیرد.
گزارش و عکس: رسام
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار