در سه‌ماهه نخست سال جاری محقق شد
588 میلیون تومان برای حق بیمه زنان سرپرست خانوار شهری و مجریان طرح‌های اشتغال مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.
کد خبر: ۶۲۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 10 July 2018
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از عملکرد این نهاد در خصوص بیمه تأمین اجتماعی در سه‌ماهه سال جاری ارائه داد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه یکی از راهکارهای مناسب این نهاد برای توانمندسازی مددجویان، بهره‌مندی آن‌ها از بیمه‌ تأمین اجتماعی است، گفت: 588 میلیون تومان برای حق بیمه مددجویان تحت حمایت در سه‌ماهه نخست سال جاری به شعب تأمین اجتماعی پرداخت شد. 
 
پرداخت 588 میلیون تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد مددجویان خود را در دو سرفصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد، گفت: مددجویان مشمول این طرح هزار و 563 نفر است که از این تعداد، 769 نفر زنان سرپرست خانوار و 794 نفر مجریان طرح‌های اشتغال هستند. 
نظری هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی را تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان اعلام و بیان کرد: مددجویان مشمول این طرح از مزایای ازکارافتادگی، بازنشستگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند. 
وی یادآور شد: سال گذشته دو میلیارد تومان برای حق بیمه هزار و 589 نفر از مددجویان به تأمین اجتماعی پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار