تابناک گزارش می دهد:
ریش سفیدان و بزرگان سی سخت مناطق گردشگری سی سخت را متعلق به همه مردم و جوانان شهرشان دانستند و گفتند:نگذارید خاک سی سخت را سودجویان و رانت خواران تصاحب کنند.
کد خبر: ۶۲۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 09 July 2018

گروه خبری تابناک/علی جانی پور گزارش می دهد/ بعد از اظهارات محمود باقری مدیر کل میراث فرهنگی استان در خصوص واگذاری منطقه گردشگری کوه گل سی سخت به بخش خصوصی عصر امروز جلسه ای در خصوص موضوعات مطرح شده در مسجد جامع شهر سی سخت با حضور ریش سفیدان و جمع زیادی از مردم و قشر جوانان جویای کار برگزار شد.

از آنجا که باقری در اظهارات خود برای جذب سرمایه‌گذار این پروژه، اولویت را به سرمایه‌گذاران بومی (جوامع محلی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی) و تعاونی های مردمی شهرستان داده است،لذا با توجه به موضوع مطرح شده توسط این مدیر کل استانی، مردم سی سخت و روستاهای حومه سی سخت نیز با تشکیل جلسه ای در اینباره خواهان تشکیل یک تعاونی مردمی برای اداره کوه گل شدند.

به گزارش تابناک این اولین مرتبه ای می باشد که بعد از چند دهه ریش سفیدان و بزرگان شهر سی سخت و روستاهای هم جوار با سی سخت گرد هم جمع شده و در خصوص مناطق گردشگری سی سخت مشورت می کنند.

بنا بر این خبر،در این جلسه که از ایده های حاضرین نیز حمایت گردید بعد از ساعتها مشورت و هم فکری تصمیماتی از جمله تشکیل یک تعاونی مردمی برای اداره کوه گل و مشخص کردن اعضای هیئت مدیره توسط مردم بحث و گفتگو شد.

به گزارش تابناک ریش سفیدان و بزرگان شهر سی سخت و روستاهای حومه این شهر قریب به دو دهه در مسائل مربوط به این شهر یا دخالت نکرده بودند یا اتخاذ تصمیمات را بر عهده مسئولین نظام گذاشته بودند اما گویا بعد از وقوع بی عدالتی هایی در خصوص واگذاری اراضی و مناطق گردشگری سی سخت تصمیم به دخالت در پاره ای از موضوعات گرفته اند و از همه مردم خواستند تا جلوی این واگذاری ها ایستادگی کنند.

انتهای خبر/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار