فوتو نیوز؛
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مسئولین با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مسئولین و چهرهای سیاسی استان و شهرستان ها را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید
کد خبر: ۶۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 09 July 2018

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناکفرمانده پلیس راهور کهگیلویه در نشست شورای ترافیک گفت: جلسات شورای ترافیک شهرستان به صورت منظم برگزار نمی شود و مصوبات نیز یا عملیاتی نمی شوند و یا به صورت ناقص و دست و پا شکسته اجرا می شوند.

شهباز پورنگ ابراز داشت: مصوبات ستاد شورای ترافیک باید به صورت کامل عملیاتی شود.

وی گفت: چنانچه در هر جلسه 3 تا 4 مصوبه به تصویب برسد و سپس عملیاتی و اجرایی شوند بازده ی آن مناسب تر از این است که مصوبات زیادی تصویب شود و هیچ یک از آنها عملیاتی و اجرایی نشوند.

پورنگ عنوان کرد: وقتی مصوبه ای تصویب می شود اداره ای که مجری مصوبه است باید به لحاظ بودجه ای نیز نسبت به اجرای مصوبه متعهد باشد.

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناکبخشدار مرکزی کهگیلویه گفت؛از ابتدای دولت تدبیر و امیدزیر سازی و بازگشاییمعابر روستاییدر 55 روستا آسفالت معابر روستاییدر 21 روستا، سنگ فرش معابر روستایی 7500 متر،کانال هدایت سیلاب 5000 متر
دیوار حایل 3700 متر، جدول گذاری 32000 متر
و دو بوستان روستاییعملیاتی شد.

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناکعدل هاشمی پور در این سفر با بیان رضایت نسبی از مصوبات بازدید قبلی از این منطقه گفت: خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی و آبفای روستایی به تعهدات خود عمل کرده و طرح آبرسانی به روستای سادات با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.
هاشمی پور با اشاره به مشکل آب شرب منطقه گردشگری دلی خلیفه ای وضرورت تامین آب مردم این منطقه افزود: سازمان جهاد کشاورزی کار مطالعه و طراحی مخزن آب در این منطقه را آغاز کند تا با تامین اعتبار از کمیته برنامه ریزی استان اجرای این طرح آغاز شود.
وی با انتقاد از روند اجرای طرح های راه سازی در منطقه آب حیات سرفاریاب ادامه داد: متاسفانه تجهیزات وماشین آلات راه سازی برای انجام این طرح مناسب وکافی نیستند وعملیات به کندی پیش می رود./خبرگزاری صدا وسیما

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناکنشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز به ریاست علی محمد احمدی استاندار و دو تن از نمایندگان استان در مجلس برگزار شد و حواشی‌های را هم به دنبال داشت.
بعد از بحث زارعی نماینده بویراحمد و دنا و حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه نحوه و شیوه توزیع اعتبارات یک سوم نفت، عدل هاشمی‌پور سکوت خود را شکست و با بیان این که باید همه حرف‌ها و استرس‌های شما برای رضای خدا و مردم باشد اظهار کرد: البته آقای استاندار جلسه را به خوبی مدیریت کرد.

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناکحمیرا دشتی مقدم نایب رئیس هیات بانوانِ کونگ فوی ِ کهگیلویه گفت: این مسابقات در ۱۰ وزن و با حضور ۵۵ شرکت کننده از ۵ تیم شهرستان های کهگیلویه، لنده، بویراحمد، دنا و باشت روز پانزدهم تیرماه در سالن آزادی دهدشت برگزار شد. دشتی مقدم افزود : نفرات اول این دور مسابقات به مرحله کشوری (انتخابی تیم ملی کشور) راه پیدا میکنند.

وی نتیجه نهایی مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد؛

مقام اول نونهالان:
نجمه جانی پور ۲۴-
نگار جانی پور وزن ۲۸-
فاطمه آفتاب وزن ۳۴-
آرزو انوری وزن ۴۰-

رده نوجوانان:
ریحانه والازاده وزن ۳۲-
تارا نجفی وزن ۳۴-
ساناز لایق زاده وزن ۳۸-
زینب رهروان سحر وزن ۴۱-
مهدیه مهرجو وزن ۴۴-

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناک
مقدم از آغاز طرح نهضت آسفالت در معابر شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: در این طرح تاکنون 70 هزار متر مربع آسفالت در برخی معابر اولویت دار اجرا شده است.

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناکطی حکمی از سوی دکتر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد وحید ‌محمدی تبار به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.محمدی تبار از کارکنان باسابقه و مجرب وزارت کشور، دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی و لیسانس مهندسی کشاورزی که سوابقی چون مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری، مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری استاندار ، عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ، دبیر هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، مدرس دانشگاه، کارشناس منابع طبیعی ، محیط زیست و آبخیزداری اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و کارشناس مطالعات امور ایمنی اداره کل بحران استانداری در کارنامه ایشان به چشم میخورد.

پیش از محمدی تبار سید علی وفایی مدیر کل مدیریت بحران استانداری و سید خدا دوست موسوی سرپرست مدیریت بحراناستانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده اند/راک نیوز

گلایه رئیس پلیس راهور کهگیلویه!/گزارش کار شهردار یاسوج/رضایت عدل هاشمی از جهادسازندگی/ یادداشت مخاطب تابناک

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید علی خامنه ای عشق است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
خسته نباشید و تشکر جناب دکتر مقدم شهردار خوش قول و زحمتکش.
انصافا برا خدا قضاوت کنید دکتر مقدم مرد شایسته و توانمند مهمتر ازهمه خصوصیات مثبت.دستپاک ومردمدار بودن ایشان هست.
موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار