آنچه دیروز شاهدش شدیم  دور از ذهن نبود ، که ماهیت همه مدعیان سیاست اثبات گردد و آنگونه که باید باشد در میدان عمل پدیدار شوند
کد خبر: ۶۲۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 08 July 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
تملق به تاج گردون به چه قیمتی؟
 در چند روز اخیر کلیپی با مضمون اینکه نماینده بویراحمد ودنا تحقیر شود و نماینده گچساران و باشت تعزیز شود در پیج شخصی یک مجهولالحال و یک بی نزاکت  گذاشته شد بود که در کمال بی مروتی سخن در دهان مردم روستا کالوس  می گذاشتند تنها به انگیزه تخریب نماینده بویراحمد ودنا تا که به این روش بتوانند دل مردم این منطقه را   از نام *زارعی* تیره و تار کنند ، ولی چند روز نگذشت که مردم شریف بویراحمد ودنا با اصل واساس این موضوع پی بردند و از اهداف آن  شخص بی خرد و خبیث آگاه شدند .
و اما دیروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان *زارعی* نشان داد که از حقوق اساسی تمام مردم استان و همچنین موکلینش قاطعانه دفاع خواهد کرد و ثابت کرد که  در برابر تمام حق کشی ها و بی عدالتی ها و تبعیض ها خواهد ایستاد و تحمل کوته نظران و  یک سویه نگران  و بی انصافان را نداشته و ندارد ،  دیروز *زارعی* مختص بویراحمد و دنا نبود و نیتش تنها برای توسعه حوزه اش نبود بلکه  سعی در راستای پیشرفت تمام مناطق استان را داشت دیروز زارعی  سرمشق کسانی بود  که جلودار توسعه همه جانبه استان شده بودند و برایشان سخت بود که از بودجه ۳درصد نفت تمام استان بهره ببرند .


آنچه دیروز شاهدش شدیم  دور از ذهن نبود ، که ماهیت همه مدعیان سیاست اثبات گردد و آنگونه که باید باشد در میدان عمل پدیدار شوند ، از نوروزی های که به نام قانون شعار می دادند و در عمل به طرف گچساران و باشت سخن می راندند و می خزیدند تا گوهرگانی های که صداقت در سیاست را از همه امور ترجیح می دادند و تا رحیمی های که چاکری تاج گردون را به کرامت می فروختند .

به نظر می رسید که کمیسیون برنامه وبودجه کلید پیروزی این مردم از دست محرومیت  باشد! ، و سکانداری این مجموعه راهبردی برای توسعه استان شود ولی بر خلاف انتظار مردم  در طول این مدت  تنها مولفه های تبعیض و بازی دوچشمی ریاست کمیسیون برنامه وبودجه ارمغانی بود به استانی که در ابتدایی ترین مسائل عمرانی عقب مانده است  .
علی صالحی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
نیازی به گذاشتن در دهان مردم نداشت همه میدانند که زارعی ضعیفه وان فرد نیز مجهول الحال نبوده واقعیت گو بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار