مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه مطرح کرد؛
مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: 40 طرح کشاورزی برای جذب تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۶۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 07 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: 40 طرح کشاورزی برای جذب تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شدند.

سید عمران تقوی ابراز داشت: طرح‌های صنعتی و نیمه صنعتی در قالب های ایجادی، توسعه ای و تأمین سرمایه در گردش برای طرح‌های راکد بیش از 100 میلیارد ریال از اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه عنوان کرد: در صورت جذب نهایی این تسهیلات  ۱۱۰ شغل جدید در شهرستان ایجاد خواهد شد.

تقوی بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی به تمامی متقاضیان واجد شرایط، ضمن برگزاری کلاس‌های توجیهی برای بیش از ۵۰ نفر از کارشناسان و ناظران پهنه‌های مختلف، مسؤلان و کارشناسان مراکز خدمات جهاد کشاورزی برگزار و موارد لازم در قالب دستورالعمل توجیهی برای بخشداران و دهیاران شهرستان ارسال شده است.

وی افزود: این تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری (برای روستائیان بیکار)، تسهیلات فراگیر برای همه متقاضیان شهری و روستایی متقاضی ایجاد طرح و همچنین تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح‌های راکد است که کارمزد آنها به ترتیب 6 درصد، 18 درصد و 10 درصد است.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه همچنین نوع فعالیت‌ها را در زمینه دامپروری (صنعتی، نیمه صنعتی، طرح‌های سنتی دام‌های سبک و سنگین با شرایط خاص)، باغبانی (در زمینه های احداث و راه‌اندازی گلخانه، گیاهان داروئی و نهالستان)، صنایع تبدیلی و تکمیلی با توجیه اقتصادی برای شهرستان عنوان کرد.

تقوی خاطر نشان کرد: متقاضیان علاوه بر دریافت پروانه فعالیت از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید فاقد بدهی بانکی بوده و قادر به تأمین آورده بانکی به میزان ۲۵درصد مبلغ تسهیلات و تأمین وثیقه متناسب با مبلغ تسهیلات خود باشند.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان اینکه آمادگی لازم جهت همکاری با همه متقاضیان واجد شرایط را داریم عنوان کرد: مبلغ تسهیلات بر اساس طرح توجیهی و برآورد کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار