مدیر ملی محرومیت زدائی لنده در جلسه توجیهی پروژه مهر
اولین نشست توجیهی پروژه مهر آموزش وپرورش لنده با حضور یزدانپرست مدیر ملی طرح محرومیت زدائی این شهرستان ، رئیس و معاونت آموزشی آموزش وپرورش و مدیران ۳ مقطع تحصیلی مدارس تشکیل شد .
کد خبر: ۶۲۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 07 July 2018

اولین نشست توجیهی پروژه مهر آموزش وپرورش لنده با حضور یزدانپرست مدیر ملی طرح محرومیت زدائی این شهرستان ، رئیس، معاونت آموزشی آموزش وپرورش و مدیران ۳ مقطع تحصیلی مدارس تشکیل شد .

از احداث یک مدرسه شش کلاسه در شهر و ۴ کلاس درس روستای به کمک بنیاد علوی تا شرط انتصاب مدیران مدارس شهری
علی جاویدان رئیس آموزش وپرورش گفت؛ پروژه مهر به منظور ارتقاي كمي و كيفي فعاليت هاي آموزش و پرورش در آستانه بازگشايي مدارس و توفيق هر چه بيشتر درامر تعليم و تربيت مي تواند نقشِ كاملاً مؤثر و مفيدي داشته باشد.

وی ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته از سوی نیروهای ستادی ، مدیران و اعضای کمیته های پنج گانه پروژه مهر در سال گذشته افزود؛ شناخت عيني مشكلات و تنگناهاي موجود واحدهاي آموزشي، ضمن كاربرد به موقع تشويق با هدف بهينه سازي عملكرد نيروهاي انساني و هدايت نظام دار برنامه ها در شروع سال تحصيلي، تنها از طريق حضور فعال معاونين و كارشناسان آموزش و پرورش با همدلي مدیران مدارس و ساير دستگاه ها قابل حصول است، بنابراين ضروري است كه پروژه مهر، به عنوان اقدامي سازنده، مژثر وسازمان يافته در هر سال تحصيلي براي آماده سازي مدارس در دست اقدام قرار بگیرد .

جاویدان با اشاره به این نکته که تلاش های صورت گرفته در سال گذشته باعث گردید عملکرد شهرستان در اجرای پروژه مهر رضایت بخش باشد از مدیران مدارس خواست پرونده پروژه مهر سال گذشته را آسیب شناسی کنند .

وی خطاب به مدیران گفت؛ با آسیب شناسی و عملکرد در بازبینی فرم های ارزیابی سال گذشته کسب رتبه اول تا سوم در استان دور از دسترس نیست .

وی خاطر نشان کرد؛ در بحث پروژه مهر ۸۰ درصد امتیازات برای همه مناطق مشترک و مابقی به خلاقیت های مدیریتی برمیگردد، ولذا مدیران باید دقت داشته باشند، بهره گرفتن از مستند سازی ،مصور سازی و نتایج بازخوردها میتواند کمک کار آنان باشد .

رئیس آموزش وپرورش لنده با تعریفی از مدیریت و این نکته که چه ابزارهای در دنیای امروز به کار یک مدیر زیبای میدهند بیان داشت؛ مدیریت تلفیقی از اجرائ بخشنامه ها و دستور العمل های ارجائی از وزارت تا شهرستان در کنار استفاده از خلاقیت فردی با کمک وبهره گرفتن از فن آوری های روز دنیا در حوزه نرم افزاری است ولذا یک مدیر باید اشراف فن آورانه در حوزه مدیریتی خود از اولویت هایش باشد .

مدیر آموزش وپرورش لنده خاطرنشان کرد؛ پیرو اجرای مصوبه شورای معاونین، حوزه فن آوری این اداره دوره آموزشی ویژه مدیران با محوریت آموزش های ضروری در دستور کار قرار داد و درسال تحصیلی جدید عملکرد و نمره علمی در این آزمون ملاک انتصاب مدیران مدارس مستقل است .

جاویدان افزود؛ طبق تفاهم نامه مشترک بنیاد علوی و آموزش و پرورش در راستای ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان به کسب علم و دانش، جمع آوری اطلاعات مربوط به دانش آموزان و فرهنگیان برتر در دستور کار قرار گرفت تا براساس این تفاهم نامه در مهر ماه جشن تجلیل از برترین دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی با حضور مسئولین بنیاد برگزار شود .

ایشان در پایان با اشاره به این نکته که در طرح محرومیت زدائی شهرستان بنیاد علوی نگاه ویژه ای به آموزش وپرورش دارد وضعیت شاداب سازی فضاهای آموزشی در راستای پروژه مهر جهت انعکاس به رئیس بنیادمستضعفان کشور در دستور کار قرار می گیرد.

در این نشست یزدانپرست مدیر ملی طرح محرومیت زدائی لنده از اقدامات بنیاد علوی در راستای کمک آموزش وپرورش شهرستان خبر داد .

وی با اشاره به اینکه کمک به آموزش وپرورش از اولویت های کاری بنیاد علوی در طرح محرومیت زدائی این شهرستان است خبرداد، احداث ۴ کلاس درس در حوزه روستایی و مدرسه ۶ کلاسه شهید فتحی در دستور کار بنیاد علوی است.

یزدانپرست خاطر نشان کرد؛ بنیاد علوی در حوزه آزمایشگاهی به کمک آموزش وپرورش خواهد آمد و در این راستا وسائل آزمایشگاهی برای مدارس تهیه خواهد شد.

مدیر ملی طرح محرومیت زدائی لنده افزود؛ در حوزه فن آوری در راستای کمک به دانش آموزان روستایی این شهرستان بنیاد ورود خواهد کرد و بزودی کلاس های درس دانش آموزان روستای در حوزه وفن آوری مشکلشان حل خواهد شد .

تنظیم" مجید مردای

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اولیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
سلام خدا می داند زنان وخیلی از مردانی که درپست مدیریت مدارس درشهرلنده انتصاب کرده اید لیاقت این پست راندارند .نه ازفناوری نه طریق صحبت کردن نه از عفت کلام نه از صبر نه از مدیریت کاری چیزی می دانند ونه از مدیریت در مدارس .لعنت به سیاست که هرچه کرد اوکرد. به خدا ۷۰درصد مدیران مدارس لیاقت مد یریت ندارند..وکلام دیگر ظلمی که معلمان نهضت سواد آموزی به آموزش وپرورش لنده کردن هشت سال جنگ تحمیلی نکرد......
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
درود بر مدیر اخلاق مدار دکتر جاویدان
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
هر وقت آموزش وپرورش اجازه ورود خبرنگاران را به همه جلسات شورای آموزش وپرورش.انجمن و دیگر را را داد بهش اعتماد داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار