تابناک گزارش می دهد؛
برای اولین بار در شهرستان کهگیلویه و در بیمارستان امام خمینی(ره) پیوند انگشتان دست با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۶۲۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 04 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سرپرست بیمارستان در خصوص این عمل موفقیت آمیز اظهار داشت: بیمار 32 ساله از ناحیه دست چپ به وسیله سنگ فرز دچار قطعی ناکامل انگشت اشاره و قطع کامل انگشت شصت شده بود که پس از بررسی ها و هماهنگی های لازم بلافاصله به اتاق عمل منتقل و توسط دکتر حسین علی نژاد، جراح و متخصص ارتوپد بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر محمد طاها خادمی ابراز داشت: طی این عمل جراحی، انگشتان دست بیمار پیوند داده و بیمار پس از 4 ساعته به بخش جراحی عمومی منتقل شد.

دکتر خادمی عنوان کرد: خوشبختانه این عمل موفقیت آمیز بوده و حال بیمار بسیار مطلوب و انگشتان دست نیز دارای حس و حرکت است.

بر پایه گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، تکنولوژی و دانش پیوند اعضاء خصوصاً انگشتان فقط در چند استان کشور وجود دارد و این عمل برای اولین بار در شهرستان کهگیلویه انجام شد که نوید بخش این مهم است که از این پس بدون اعزام موارد اینچنینی به استان هایی همچون تهران، در همین استان و شهرستان نیز می توانیم اینگونه اعمال جراحی سخت را انجام دهیم و می توان گفت که در استان با فراهم شدن ظرفیت ها انجام اینگونه اعمال جراحی ممکن شده است.

  مدیریت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و سرپرست بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی به چند شهرستان و بخش های تابعه هستند و به پاس این تلاشها امیدواریم در روزهای آینده منتظر شنیدن خبرهای مسرت بخش و انجام عمل های جراحی موفقیت آمیز در این شهرستان باشیم.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
احسنت و دوصد درود بر شما دکتر علی نژادی دوست داشتنی ،علی نژادی از پزشکان باسواد و مومن و متدین و مقید و به روز حوزه تخصص ارتوپدی کشور است آرزوی سلامتی برای شما را دارم،امیدوارم که خداوند سبحان طول عمر باعزتی به شما عنایت فرماید،رسم از سوق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار