مجید پارسایی مطرح کرد؛
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان بیان کرد: یکی از سیاست های فدراسیون هندبال، توسعه ورزش هندبال در مناطق کم برخوردارتر است.
کد خبر: ۶۲۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴ 21 June 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بیان کرد: یکی از سیاست کلی فدراسیون هندبال، توسعه این ورزش در همه استان ها و بخصوص مناطق کم برخوردارتر است.

مجید پارسایی روز چهارشنبه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در شهر هرات، مرکز شهرستان خاتم در استان یزد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: استعدادهای خوبی در این رشته در مناطق کم برخوردار وجود دارد که نمونه آن حضور چهار بازیکن از شهرستان خاتم در اردوی تیم ملی است.

وی افزود: اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان از 24 خرداد ماه در این شهر آغاز شده و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد.

پارسایی خاطرنشان کرد: در این اردو استقبال خوبی از تیم ملی نوجوانان شده است و امیدواریم تیم ملی با کسب پیروزی در رقابت ها بتواند خاطره خوبی را برای مردم هرات مرکز این شهرستان رقم بزند. 

سرپرست تیم نوجوانان هندبال ایران با بیان اینکه فرایند مثبت این اردو توسعه مسائل تاکتیکی و تکنیکی و بحث علم هندبال است، اظهار کرد: در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور 28 بازیکن حضور دارند که پنج نفر آنان از استان یزد هستند و از این تعداد هم چهار نفر از شهرستان خاتم انتخاب شده است.

مجید پارسایی تصریح کرد: از زمان مستقر شدن در شهر هرات، مسئولان، سنگ تمام گذاشتند و امید داریم این شرایط در همه جای ایران فراهم شود و بقیه شهرستان ها هم بتوانند مقدمات چنین اردوهایی را فراهم کنند. 

وی در پایان صحبت های خود از ریاست هندبال استان یزد، رئیس هیات هندبال شهرستان خاتم و همه کسانی که در این اردو تیم ملی و کادر فنی آن را حمایت همه جانبه کردند تقدیر کرد.

هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب مرکز یزد واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار