تابناک گزارش می دهد؛
صبح امروز چهارشنبه در آیینی با حضور معاون فرماندار، اعضای شورای اداری و جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان کهگیلویه علی پورک پور به عنوان مدیریت جدید آموزش و پرورش کهگیلویه منصوب شد.
کد خبر: ۶۲۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 20 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، بعد از مدت ها بحث و گمانه زنی و پیش بینی رسانه ها در خصوص گزینه جدید مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و نیز استدلال و محاسبات خاص سیاسی در خصوص این پست مدیریتی صبح امروز آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

سید لطف الله فروزان با بیان رضایت تمام و کمال از عملکرد چند ساله خود اظهار داشت: در تمام دوران مدیریت خود سعی نمودم ضابطه مندی را جایگزین رابطه بازی کنم و چون توانستم در چارچوب مدیریتی عمل کنم، بسیار خرسندم.

مدیر سابق آموزش و پرورش کهگیلویه ابراز داشت: از روز اول تا به امروز تمام توان خود را به کار بستم و با انرژی کار کردم و هیچ گاه احساس خستگی نکرده و گله و شکایتی نیز نداشتم.

فروزان عنوان کرد: من منتسب به یک جریان سیاسی هستم و تجربه مدیریتی خود را از مدیر بسیار توانمندی چون "سید رضا گنجی پور" آموختم و از این بابت بسیار خرسند و خوشحالم.

فروزان با بیان اینکه در این مدت 4 سال تجربیات بسیار ارزشمندی از تعامل و همکاری با فرهنگیان بدست آوردم افزود: در صورت لزوم با تمام وجود تجربیات کاری خود را در اختیار دوست، همکار و همفکر سیاسی ام جناب پورک پور قرار می دهم.

در ادامه این آیین اسلام خسروی اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهم و تاثیر گذار جامعه محسوب می شود به طوری که توسعه پایدار در همه جای دنیا در اولویت آموزش و پرورش است.

معاون فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: نیاز است که مدیریت جدید از ظرفیت همه نهادها برای پیشبرد اهداف خود بهره مند شود.

خسروی تصریح کرد: ارتباط با رسانه ها و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای باید از دیگر اولویت های مدیریت جدید باشد.

در پایان این آیین علی پورک پور به عنوان رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه معرفی و از زحمات سید لطف الله فروزان مدیر سابق تقدیر شد.

پیش از این طی حکمی از سوی هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد علی پورک پور به عنوان رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه منصوب شده بود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
متاسفانه آقای پورکپور سه سال پیش بازنشسته شده بود به خاطر استفاده غیر عرف و قانون و زد و بند قومیت مدیر دبیرستان شد و حالا مدیرکل آموزش و پرورش بر خلاف سیاست دولت تدبیر و امید و جوان گرایی این فرد بازنشسته را که شاید بیش از 35 سال سابقه خدمت دارد جانشین یک فرد جوان می کند و این یعنی دهن گجی به رای مردم و دولت تدبیر و امید!!!!!
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
با سلام خدمت مدیر کل محترم ، تو را خدا به داد آموزش و پرورش شهرستان دنا هم برسید داره ضربه سنگینی به این دانش ٱموزان بیچاره میشه پس اگه میخواهید دنیا و آخرتی داشته باشید هر چه سریعتر اقدام کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار