سیما شاهزاده حمزه مربی تیم جودوی جوانان و نوجوانان بانوان قم از طرف 'نیلا کیامووا' سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشوربه عنوان مربی تیم برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا انتخاب شد.
کد خبر: ۶۲۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۴ 18 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، شاهزاده حمزه گفت: تیم ملی جودی بانوان ایران در مردادماه سال جاری باید در مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت و با تیم های قدرتمندی رقابت کند و بنده نیز از طرف سرمربی تیم به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شدم و با افتخار، در حد توان در خدمت تیم خواهم بود.

وی ادامه داد: چندی پیش نخستین دوره سمینار مربیگری جودو بانوان کشور در زنجان برگزار شد که در پایان سه مربی از سوی سرمربی به عنوان افراد برتر انتخاب شدند که درنهایت از بنده برای حضور در تیم ملی دعوت گردید.

شاهزاده حمزه با اشاره به تاثیر حضور وی در تیم ملی در رشد جودوی بانوان قم گفت: بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا دوره های استعدادیابی این رشته را در استان آغاز و افراد برتر ضمن حضور در مسابقات کشوری، به تیم ملی نیز دعوت خواهند شد.

وی افزود:حضور در تیم ملی کمک می کند تا با کسب دانش و تجربیات جدید، در خدمت جودوی قم باشم و به صورت طبیعی از همه ظرفیت ها برای رشد این رشته ورزشی در استان استفاده خواهم کرد.

بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبنگ 2018 از 27 مرداد الی 11 شهریور 1397 در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می گردد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار