امام جمعه دهدشت؛
مسئولان باید برای وضعیت اجاره مسکن در شهر دهدشت چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۶۱۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ 16 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت؛ امام جمعه دهدشت صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک این عید بزرگ به مردم، اظهار داشت: عید فطر پاداش یک ماه روزه‌داری و بندگی خداوند است و باید بار معنوی ماه رمضان را حفظ کنیم و از این ذخیره معنوی که در طی یک ماه به دست آوردیم حراست داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: انسان‌های خوب اگر گناه کردند استغفار می‌کنند، وقتی خداوند نعمتی به آنها عطا فرمود شاکر هستند، در همه عرصه‌ها و مشکلات زندگی صبورند و اگر خشمگین شدند می‌بخشند.

امام جمعه شهر دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود از همه مبلغان دینی که در ماه رمضان به ارشاد مردم، تبیین دین و تبلیغ احکام پرداختند و همچنین از هیئت امنای مساجد و همه کسانی که در برگزاری محافل معنوی فعالیت داشتند،قدردانی کرد.

حسینی در ادامه صحبت های خود با اشاره به وضعیت بسیار سخت و کمرشکن اجاره مسکن در شهر دهدشت بیان کرد: شرایط اجاره مسکن واقعا کمر شکن است، به همین دلیل از صاحبان املاک درخواست میکنم در این زمینه نوع دوستی را مد نظر قرار دهند و به مسولان نیز توصیه میکنم برای حل رونق ساخت و ساز در این شهر چاره‌اندیشی کنند تا بدین شکل مشکل مسکن کمتر شود.

خطیب نماز جمعه دهدشت در پایان افزود: مسؤولان نسبت به رفع مشکلات مردم از جمله گرانی، اشتغال، کنترل بازار دقت لازم را داشته باشند.

نماز عید فطر صبح روز جمعه 25 خردادماه با حضور بسیار پر شکوه مردم و به امامت حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت در استادیوم آزادی شهر دهدشت برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار