کی روش سرمربی تیم ملی در بازی با مراکش نفراتی هجومی را در ترکیب اصلی قرار داده است اما در همان ابتدای مسابقه مراکشی ها با هجوم به سوی دروازه ایران و ارسال های پیاپی از جناحین نبض بازی را در دست گرفتند. بعد از دقیقه 20 ورق برگشت و تیم کی روش جریان بازی را تغییر داد و در چند صحنه می توانست گل برتری را بزند که مهمترین آن تک به تک آزمون بود
کد خبر: ۶۱۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 15 June 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اولین بازی ایران در جام جهانی لحظاتی پیش در حالی به پایان رسید که تیم ملی ایران توانست با گل به خودی بازیکن مراکش این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

از همان لحظات اول گل به خودی بازیکن تیم مراکش برخی شهروندان یاسوجی با شلیک های هوایی جشن پیروزی را شروع کردند که تا لحظه تنظیم این گزارش صدای تفنگ از جای جای شهر یاسوج شنیده می شد.

این دیدار لحظات پر فراز و نشیبی برای دو تیم داشت که لحظات مهم آن در گزارش زیر آمده است.

تیم ملی ایران در نخستین دیدارش در جام جهانی 2018 روسیه راس ساعت 19:30 به مصاف مراکش رفت.
دیدار اول جام جهانی 2018 روسیه، جمعه 25/03/97، ساعت 19:30، ورزشگاه سن پترزبورگ
داور: جونیت چاکر کمک ها: باهات دوران، تاریک اونگون

ترکیب مراکش: منیر المحمدی، غانم سایس، اشرف حکیمی،مهدی بن‌عطیه، امین حاریت، مبارک بوصوفه، یونس بلهنده، کریم الاحمدی، حکیم زیاش، سفیان امرابط و ایوب الکعبی.

سرمربی:هروه رنار

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند،مرتضی پورعلی گنجی،روزبه چشمی رامین رضاییان، ،امید ابراهیمی، وحید امیری، مسعود شجاعی،احسان حاج‌صفی،علیرضا جهانبخش،کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون

سرمربی:کارلوس کی‌روش

گزارش ویژه تابناک از لحظات حساس بازی ایران و مراکش/ شلیک های هوایی بویراحمدی ها در همراهی با پیروزی تیم ملی


به گزارش تابناک ورزشی، کی روش سرمربی تیم ملی در بازی با مراکش نفراتی هجومی را در ترکیب اصلی قرار داده است اما در همان ابتدای مسابقه مراکشی ها با هجوم به سوی دروازه ایران و ارسال های پیاپی از جناحین نبض بازی را در دست گرفتند. با گذشت دقیقه 15 و کم شدن فشار مراکش بازی بسوی تعادل پیش رفت اما بازیکنان تهاجمی ایران به شدت کند و بی برنامه نشان می دادند. سردار آزمون و انصاری فرد با توجه به سرعت بالای شان می توانستند دفاع کند حریف را جا بگذارند اما این اتفاق که چندین بار رخ داد با دقت کم و یا خطای بن عطیه و زوج دفاعی اش ناکام ماند. سمت چپ خط دفاعی ایران نیز آماج حملات مراکش بود و چندین نفوذ از این سمت صورت گرفت.

تیم ایرن نیز همه حملات خود را متوجه مرکز خط دفاعی مراکش کرد و هر بار که از سرعت بهره برد این خط دفاع سرشناس را جا گذاشت اما عنصر دقت گمشده ضربات و تصمیمات آخر تیم ملی بود.

نیمه اول

دقیقه ۳: مراکش از روی نقطه کرنر روی زمین توپ را به داخل محوطه جریمه ایران فرستاد که توپ به حکیم زیاش رسید اما ملی‌پوشان خوش‌شانس بودند که توپ از زیر پای او رد شد.
دقیقه ۴: آمرابات از سمت راست مراکش روی دروازه ایران ارسال بلندی را انجام داد که توپ روی سر بلهندا فرود آمد اما ضربه او از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه ۸: باز هم توپ بلند ارسالی به داخل محوطه جریمه ایران با دفع اشتباه روزبه چشمی همراه شد تا توپ در اختیار الکعبی قرار گیرد. با این حال او نتوانست از این فرصت ایده آل استفاده کند و ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۹: رامین رضاییان توپ بلند ارسالی را رها کرد تا ضربه سر مهاجم مراکش تبدیل به یک فرصت خطرناک و دنباله دار روی دروازه ایران شود. بعد از دفع ناقص و عجیب آزمون مقابل خط شش قدم ، بازیکنان مراکش در شلوغی با چند ضربه پیاپی و دستپاچه در آستانه باز کردن دروازه ایران بودند اما سیو عالی بیرانوند و دفع حاج‌صفی توپ را دور کرد.
دقیقه ۲۱: نخستین حمله ایران پس از ۲۰ دقیقه فشار بسیار سنگین روی دروازه‌ کشورمان، و روی ضد حمله اتفاق افتاد ولی کریم انصاری فرد روی این حمله تند و تیز نتوانست ضربه نهایی را راهی دروازه حریف کند و مدافعان قرمزپوش مراکش توپ را پیش از رسیدن به دروازه دفع کردند.
دقیقه ۳۲: یک پرتاب اوت بلند توسط حاج صفی به داخل محوطه جریمه مراکش با تاثیر پورعلی گنجی به روزبه چشمی رسید اما مدافع پیش تاخته ایران نتوانست خوب بچرخد و ضربه او از بالای دروازه به خارج رفت. مدافعان مراکش معترض به خطای هند بودند
دقیقه ۴۱: امید ابراهیمی در جنگ میانه میدان توپ را ربود و آزمون را در موقعیت عالی فرار قرار داد. سردار نیز با گلز مراکش تک به تک یشد اماضربه آخر او را دروازه‌بان حریف با پا دفع کرد، توپ بازگشتی هم به علیرضا جهانبخش رسید که ضربه او راهی به دروازه نداشت. این توپ می توانست ایران را به گل برتری برساند.

نیمه دوم

در نیمه دوم مصاف دو تیم بزرگ آسیا و آفریقا به یک جدال بازی مستقیم تبدیل شد و اغلب توپ هابه صورت ارسال بلند از خط دفاع تبدیل شد که زیبایی و جذابیت بازی را گرفت.

دقیقه 75: نورالدین آمرابات و امید ابراهیمی دو بازیکن کلیدی هر دو تیم بعد از برخوردی که در جریان بازی داشتند به اجبار تعویض شدند. آمرابات از ناحیه سر دچار مصدومیت شد تا رنار، سرمربی مراکش مجبور به انجام یک تعویض اجباری شود. چند دقیقه بعد امید ابراهیمی ستاره میانه میدان ایران هم که از ناحیه دنده و قفسه سینه آسیب جدی دیده بود، جای خود را به پژمان منتظری داد.
دقیقه ۷۸: حکیم زیاش از پشت محوطه جریمه ضربه دقیق و محکمی را به گوشه دروازه ایران زد که بیرانوند با شیرجه ای عالی توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۸۵: علیرضا جهانبخش به ناگهان دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا کی‌روش به اجبار او را هم تعویض کند و سامان قدوس را به میدان بفرستد.
دقیقه ۹۴: بازی تمام شده بود که چاکر اوغلو خطای مدافع مراکش روی سامان قدوس را اعلام کرد و روی ارسال تیز حاج‌صفی، مدافع خسته مراکش به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا نتیجه یک بر صفر شود. گل به خودی مراکش را بوداهوز به ثمر رساند.

 شادی مردم یاسوج

مردم فوتبال دوست شهر یاسوج بعد از پیروزی شیرین فوتبال ایران مقابل مراکش تیم ملی کشورمان مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه که با تک گل بازیکن مراکشی به تیم خودی نتیجه را یک بر صفر به پایان رساندندبه خیابان ها آمدند وخوشحالی خود را از این پیروزی افتخارآمیز ابراز کردند. 

دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
بسیار عالیییییییییییی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
مسعود شجاعی زیر صفر !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
فقط چشمی...پوگبا
ناشناس
|
France
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
اسپانیا و پرتقال نابودمون ایکنن
ناشناس
|
France
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
آخ من جونم سی امید ابراهیمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
ناز نفس بویراحمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
چشمی، بیرو، امیری و گل سرسبدشو هم امید ابراهیمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
آزمون، شجاعی و انصاری فرد افتضاح
قدومال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
ای جووونم سی روزبهو امید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
روزبه عالی بی
Hasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
ای بنازمشون
عااااااالی بودن
احمدی وشکی از گیلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
ضمن تبریک پیروزی ایران و تشویق مردان غیرتی لرستان و بویر احمدی ... تقاضا میکنم از تلگرام دل بکنید هنوز هم تبلیغ لینک تلگرام ... همه بیایید در سروش یا دیگر پیام رسانها ی داخلی ...این خارجیهای نامرد را علیرغم کمی مشکلات تحریم کنید...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار