دو خبر از کبگیان
مسابقات والیبال جام رمضان باقهرمانی تیم والیبال شهید اورنگ روستای نقاره خانه به پایان رسید. نکته جالب توجه حضور امام جمعه بعنوان بازیکن درفینال رقابتها بود.
کد خبر: ۶۱۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱ 16 June 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان  بخش کبگیان که به میزبانی شهرچیتاب وبانظارت گردان۴۸۹امام رضاعلیه السلام کبگیان درسالن شماره یک شهرچتاب درشبهای رمضان  باحضور۱۰تیم از بخش برگزارشد باشناسائی استعدادهای والیبال از سراسر بخش و قهرمانی تیم والیبال شهید اورنگ روستای نقاره خانه به پایان رسید.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر وحدانی فر امام جمعه کبگیان که بصورت بازیکن دراین جام حضور داشت با تشکر از فرماندهی وپرسنل گردان۴۸۹امام رضای کبگیان که دراجراء منظم و پرشور ان مسابقات باصلابت ومقتدر بود گفت:بنده در مسابقات فوتسال جام رمضان درسال گذشته باجوانان متعدد وجویای نام کبگیان بازی کردم وحتی علی رغم کسب عنوان آقای گلی دررقابت با فوتسال یستهای بخش باشور وحرارت بالا درنهابت رقابت رفاقت گرمی داشتم.
علی وحدانی فر تصریح کرد:امسال هم عین سال گذشته وبا مدیریت پرسنل وفرماندهی گردان۴۸۹امام رضا علیه السلام کبگیان درقالب مسابقات والیبال گام در میدان رقابت با والیبالیستهای کبگیان تافینال بازی کردیم که الحق والانصاف بانظم ومدیریت بالاواستقبال گرم مردم باحرارت خاصی به پایان رسید.
دکتر وحدانی فر بااشاره به ظهور استعدادهای نوظهور در ورزش خاصه والیبال بخش گفت:برگزاری چنین مسابقاتی در بخش استعدادهای پنهان جوانان بخش را شکوفا میکندوباعث بروز اعتماد به نفس در پیشرفت جوانانی نظیر همتی،پاسیار وبیواله ها. . .میگردد.
سروان کیوان راد فرماندهی گردان۴۸۹امام رضا(ع)کبگیان باتشکر از رهنمونها وحضور شخص امام جمعه کبگیان در تمامی برنامه ها خاصه مسابقات ورزشی گفت:کمتر جائی نه دراستان بلکه در کشور سراغ دارم که امام جمعه ای چنین پویا وهمراه با جوانان و مردم در همه وقتی داشته باشد وهمین اعممال بر محبوبیت وی نزد مردم در طیف های مختلف افزوده است.
کیوان راد گفت:از مردم خونگرم ومیهمان نواز شهر چیتاب که با خوشروئی ومتانت میزبان ورزشکاران وهمراه ومددکار پرسنل زحمتکش گردان بودند نهایت تقدیر وتشکر را دارم وانشالله خداوند سبحان نظیر چنین مردمانی متین وباراده وخوش خُلقی را به نظام ما ببخشد.
در ادامه محسن پایدار مسئول فرهنگی گردان بااشاره به کیفیت مسابقات جام رمضان دربخش گفت:ارزش کم وکیف مسابقات در حدی بود که حساسیت رقابتهاتماشاگران را از روستاهای بخش به سالن شماره یک شهرچیتاب کشیده بود واین عمل بر لذت تماشای مسابقات وکیفیت بازیها تاثیر بسزائی داشت.
پایدار افزود به سه تیم برتر دفتر امام جمع چیتاب،شهید اورنگ نقاره خانه،وشهدای بلوط کاروان از طرف گردان۴۸۹امام رضاعلیه السلام کبگیان در روز عید سعید فطرجوایز نفیسی اهدا خواهد شد٫.
 
 
 
در خبری دیگر از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی وحدانی فر امام جمعه کبگیان،درخطبه های نماز عیدفطر باتبریک این عید گفت:فطر پایان خوان بزرگ پرودگار درماه صیام است که عید واحده مسلمین جهان مظهر وحدت برای عبادت خشوع و خضوع است.
حجت الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به گذشت قافله عمر و غفلت بندگان در آخرالزمان گفت: عزیزان با تقوا باشید تا شیطان بر شما چیره نشود،زیرا پیکـ اجل میهمان ناخوانده ایست و شیطان تا لحظه جان دادن ازگمراهی انسان دست نخواهد کشید.
خطیب نماز فطر کبگیان با اشاره به عملیات روانی دشمن در سیاه نمائی اوضاع اقتصادی اجتماعی فرهنگی امنیتی کشور در رسانه ها گفت:با وجود اوضاع بد اقتصادی این همه سیاه نمائی دشمن با جولان در رسانه های وابسته به خود و قلم به دستان جیره خوارشان نشان از ترس از وحدت تابعه ولایت فقیه ملت ایران در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فرافزود:همراهی رسانه های بی شمار غرب باحمایت قاطعانه شیوخ خلیج نشین فارس و طرح یهودیت در سانسور پیشرفتهای علمی و موشکی جمهوری اسلامی ایران نشان از عزم جزم دشمن باترس از پیشرفت ماست و باید مراقب افرادی که درفضای مجازی آب به آسیاب دشمن می ریزند باشیم.
وی گفت:حرافی دشمن در فضای مجازی به عدم شکل گیری نسل چهارم انقلاب همانند خیالات ۴۰سال گذشته آرزوئی محال و سرابی بیش نیست.
از فینالیست شدن امام جمعه تا خطاب قرار دادن نتانیاهو که سقای ایرانیان شده است! + صاویر
 

خطیب عیدفطر کبگیان بااشاره به پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف گفت : وقتی ما قابلیت ساخت موشکهائی بابرد حداقل۲۰۰۰کیلومتر را در داخل داریم یادمان هست که جمهوری اسلامی ایران زمانی برای خرید سیم خاردار به قزافی متکی بود اما الان در کمترین زمان با بهترین کیفیت به خودباوری طرح ساخت رسیده پس ترس  دشمن از پیشرفتهای علمی و فن آوریهای نظامی مان را میبینیم و از هرگونه تخریبی برای بنیان نظام دست نخواهد کشید.
دکتر وحدانی فر باتشکر از حضور باشکوه مردم بخش در روز جهانی قدس گفت:حضور پایاپای شما همگام با مسلمین جهان با مقوله فرمان تاریخی حضرت امام(ره) درباره روز جهانی قدس امید رسانه های غربی را در نیامدن مسلمین جهان به این همایش باشکوه بازهم به یاس مبدل کرد تا جائیکه خود رسانه غربی به فرمان جهانی امام در یکپارچگی مسلمین جهان در روز جهانی قدس اعتراف تلخی داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر خطاب به دولتمردان در راس امور و مجلس شورای اسلامی به نمازگزاران روز فطر درباره مسئلهFATFگفت: مجلس باید به این مسئله حساسیت نشان بدهد،زیرا طرفهائی امثال عربستان و رژیم صهیونیستی بعنوان ناظر ولی عضو نیستند.
علی وحدانی فر تصریح کرد: چرا ناظرانی مثل عربستان و اسرائیل که خود عامل جنگ افروزی و تروریسم هستند باید بعنوان ناظر FATF اما عضو نباشند و به راحتی وزارت اطلاعات و سپاه جمهوری اسلامی ایران را در لیست ترور قرار بدهند!.
دکتر وحدانی فر خطاب به نتانیاهو که ادعای سقایی برای ملت ایران کرده بود گفت : نتانیاهو اگر دلسوز کسی بود ، ۱۴درصد حق آب مردم غزه را رعایت می کرد و با سموم مختلف حق آب این مردم را آلوده نمی کرد و او شمر زمان است که نه تنها آب را می بندد بلکه با مسمومیت آن حق مردمی ستمدید را غصب می کند و هیچگاه سقای کسی خاصه جمهوری اسلامی ایران که شمارش معکوس برای نابودیش است نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر باتشکر از فرماندهی و پرسنل گردان ۴۸۹ امام رضای چیتاب و حوزه خاتم الانبیا (برادران وخواهران) و آموزش و پرورش شورا و شهرداری چیتاب کمیته امداد و ستاد نماز جمعه کبگیان که در نهایت توان جایگاه نماز فطر را با بهترین شکل ممکن فراهم کردند گفت:اجر همه شما با خداوند سبحان باد اما نمیدانیم چرا در بخش ما تنظیم جایگاه فطر و امثال این اعیاد را صرفا وظیفه ادارات میدانند و نمیدانند درصد بالای این کارها در جبهه مردمی باید شکل بگیرد!.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار