جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛
سرهنگ "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: پلیس استان هر ساله به مناسبت ایام تعطیل عید فطر طرح های انتظامی و ترافیکی را در سراسر استان اجرا می کند.
کد خبر: ۶۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵ 15 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: پلیس استان هر ساله به مناسبت ایام تعطیل عید فطر طرح های انتظامی و ترافیکی را در سراسر استان اجرا می کند.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح ها تأمین امنیت و نظم ترافیکی آئین عبادی نماز عید سعید فطر، تأمین امنیت مسافران و گردشگران و تفرجگاه ها در ایام تعطیل عید فطر، انتظام بخشی و روان سازی ترافیکی هم در محورهای مواصلاتی و هم در داخل شهرها به ویژه در یاسوج و سی سخت که در فصول گرم سال از آب و هوای مطلوبی برخوردارند، است.

مصطفایی ضمن دعوت هم استانی ها به شرکت در نماز عید فطر و اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به محل های اقامه نماز، گفت: امسال نماز فطر شهر یاسوج؛ مرکز استان در بلوار عدل برپا می شود.

وی با اشاره به حضور حداکثری پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان در این ایام تعطیل، تصریح کرد: به منظور تقویت طرح ترافیکی، نیروهای انتظامی با کارکنان پلیس راه در کنترل ترافیک جاده ها همکاری خواهند کرد و قطعاً همکاری سایر دستگاه های مرتبط با موضوع سفر با پلیس هم برای امنیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران و هم تسهیل ترافیک در جاده ها و شهرهای استان لازم و ضروری است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه طرح های ترافیکی به منظور افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه در محورهای مواصلاتی استان و همین طور شهرها اجرا می شود، به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ضمن احترام به حقوق خود و دیگران سفری خاطره انگیز و ایمن را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار