منظقیان افزود: آقای احمدی دراین مدت نشان داده که نماینده خوبی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیرو امید نیست و با اصلاح طلبان و حمایت کنندگان دولت رابطه و تعامل معقولی نداشته و رفتارش با اقشارمردم و دیدن دردها ونیازها و کاستی‌های آنها قابل قبول نیست .
کد خبر: ۶۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 14 June 2018
فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آقای «رضاتوفیقی» رئیس ستادانتخابات استانی ریاست جمهوری همصدا و همنوا هستیم و بر سرآنیم که مطالبات و خواسته‌های بجا و به‌حق مردم را پیگیری کنیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمود منطقیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سووالی در باره عملکرد استاندار و علت نارضایتی برخی اصلاح‌طلبان از او، اظهار کرد: آقای احمدی استاندار، با یک نگاه عقل گرایانه و خرد پسند، در این مدت کارنامه قابل قبولی نداشته است و بزرگترین نقد برایشان این است که اهل تعامل و هم‌اندیشی نیست و علاقه‌ای به شنیدن نظر دیگران ندارد و بر آن است که به سلیقه خاص خود و نزدیکان ویژه‌اش همه تصمیمها را بگیرد و عمل کند.
منظقیان افزود: آقای احمدی دراین مدت نشان داده که نماینده خوبی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیرو امید نیست و با اصلاح طلبان و حمایت کنندگان دولت رابطه و تعامل معقولی نداشته و رفتارش با اقشارمردم و دیدن دردها ونیازها و کاستی‌های آنها قابل قبول نیست و به نظر می‌رسد که روش و رفتار ایشان با مردم و درک نیازهای آنها فاصله زیاد دارد و توجهی به درک و همدلی با مردم آسیب دیده ندارد ودیده خود را به روی واقعیتهای پیرامونش بسته است.
 
منطقیان هم از استاندار شاکی شد !

وی ادامه داد: گزینش‌ها وعملکردش درعزل و نصب‌ها به دوراز تأمل و تحقیق لازم است و به نتایج آنها توجه ندارد. او به این موضوع توجه ندارد که روی کارآمدن این دولت وهم پُست و جایگاه خود او حاصل تلاش نفسگیر فعالان سیاسی استان وکشور و به خصوص اصلاح طلبان بوده است و در نتیجه بایدبا این سیاسیون تعامل وهمفکری داشته و پاسخگو باشد. او دوست دارد فقط خودش تصمیم بگیرد و عزل و نصب کند واین را نادیده می‌گیرد که این روش فعالان سیاسی را در شرایطی که دولت نیاز به حمایت دارد بی‌انگیزه می‌کند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالان سیاسی با هدف و انگیزه وارد فعالیت سیاسی می‌شوند و هرگاه ببینند که تیم دولت به کار و تلاش آنها رجی نمی‌گذارد چرا خود را به زحمت اندازند و مسئولینی را سرکار بیاورند که در جهت عکس اهداف آنها قدم برمی دارند.
وی با اشاره به عزل مدیرکل سابق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: آقای احمدی بدون دلیل نیروی شایسته اصلاح طلبی مثل آقای کرامت کریمی را حذف می‌کند و صدای اعتراض اکثر اصلاح طلبان را بلند می‌کند و این نتیجه یک تصمیم ناسنجیده و ناپخته است و از سویی خودش ابتدا دیگران را متهم به قوم‌گرایی می‌کند و از سویی در عمل نشان می‌دهد که در این استان با یک طایفه و قوم خاص سرناسازگاری دارد و مدیرانی از آن طایفه را پشت سرهم بر می‌دارد و حذف می‌کند و این خلاف شعاری است که خود داده است.
منطقیان ادامه داد: حذف مدیر شایسته‌ای مانند کرامت کریمی که رئیس ستاد آقای روحانی در کهگیلویه بوده است با هرتوجیهی قابل قبول نیست. به نظر ما آقای احمدی نشان داده است که نمی‌تواند به عنوان یک استاندار توانمند و مردمی و اهل تعامل و جویای آرامش اجتماعی سیاستهای دولت و خواسته‌های مردم را در این استان پیش ببرد و رضایت مردم و صاحبان اندیشه و فعالان سیاسی، اجتماعی را فراهم کند و تاکنون عملکردش بیشترنگران کننده و مایه نارضایتی بوده است.
این فعال سیاسی تاکید کرد: بعد از ماه‌ها تحمل این وضع و عدم توجه آقای استاندار به خواسته‌های معقول، صدای فعالان سیاسی حامیان دولت و دلسوزان استان درآمده است و ما هم با دیگر دوستان اصلاح طلب استان و جناب آقای رضاتوفیقی رئیس ستاد انتخابات استانی ریاست جمهوری همصدا و همنوا هستیم و بر سرآنیم که مطالبات و خواسته‌های بجا و به‌حق مردم را پیگیری کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
آخ و بخت ایما اصلاح طلبان چه ببریم چه ببازیم آخر سر باید معترض باشیم !!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
خخخخخخخخخ دوقطبی منطقیان و لاهوتی
اصلاحطلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
اتفاقا همینکه به شماها بهایی نمیده نشون میده که انسان دانا و کارآمدی است
رمضان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
زوریکی ده ایزنه شلنه آقای احمدی ایخره
اصلاحطلب اصیل چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
اتفاقا بهترین کار را استاندار انجام داد ودرضمن اقای ک اطلاعی از پستش نداشت وواقعا ضعیف بود وجناب منطقیان چطور فقط برای این آقا سوختی یعنی بقیه اصلاحطلب نبودن بخدا کار خودتو با طرفداری از این آقایون تو چرام تموم کردی دیگه بسلامت
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
سلام جناب منطقیان اتفاقا ایشان که جایگزین شداصلاح طلب هستند کسانی که دور قبل به نان اصلاح طلبان بودند وبه کام اصولگرایان با حمایت از حسن روحانی تطهیر نشدند چطور دوما واقعا که نشان دادی به هیچ پایبند نیساید چطور وقتی جناب محنایی برداشته شد هبچ حرفی نبود جز تعصبات قومی قبلیه ایت سوما چطور تا اسیاب نوبه شما بود در زمان خادمی قوم گرا هیچ حرفی نبود لابد طرفدارن اقای لاهوتی چون مردمردانه پای اصلاحات ماندند اصلاحاتی نبودند که به انها درزمان قوم طلبی دوستت سهمی داده نشد بس کنید وبیش ازاین شخصیت قابل احترامت را اینجور هزینه نفرمایید لاقل به قول ضرب المثل یه سوزن بخودت ویه جوال دوز به رفیقت اعمل کنید
بنی هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
خود جناب منطقیان خوب از نماینده اصلاحات(کامرانی)حمایت کرد.منافع شخصی جناب منطقیان ایجاب میکند.
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
فکر کنم در فکر اینه که اقای احمدی باید او و مهره های سوخته را هفته ای یک بار شام می دا د جمع کن بابا دلار رفت ۷۰۰۰ تومان تو هنوز میگی اصلاحات
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
ای اقایان رضا توفیقی و مهطقیان .... بهتر نیست به این بازیها پایان دهید!!!!! برویر خانه هایتان استراحت کنید!!! چهل سال از انقلاب گذشت باید جنازه های موحد بزرگواری لاهوتی منطقیان دفن خاک و تاریخ شود شما گهگیلویه بزرگ را به خاک سیاه کشاندید!!! مکه ادم در این استان غیر از شما نیست!!! بابا کمی حیا کنید!! تا ابرویتان بیش از این نرود سکوت کنید!!!!
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
سه نفر کهگیلویه را نابود کردند و هنوز که هنوزه هر چی حاج هاشمی تلاش میکنه بازهم میبینیم کمه چون عمقمحرومیت بالاس این سه نفر محمود منطقیان قادر لاهوتی محمد موحد....
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
آقای منطقيان شما برای اصلاحات اصلا ثابت شده نیستید..شما برای ما دیگه ارزش گوش دادن به فرمايشاتتون رو از دست دادين.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
آقای منطقیان ریشه کهگیلویه بزرگ در آورد، بابا چه می خواهید، از جان مردم، چطور از نیرو اصلاح طلب، آقای کامرانی حمایت نکردید، عامل شکست اصلاح طلبان بودید، درود براین استاندار محبوب ودوست داشتنی، خودش می دانند چکار میکند، آقای منطقیان آیا هنوز وقت آن نرسیده است که توبه کنید وبنشینید وتوشه ای برای آخرتت مهیا کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار