فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان ۲۵ ساله ای بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه ، مادر ۶۰ ساله خود را از پای درآورد. 
کد خبر: ۶۱۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 14 June 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "سيد محمد موسوي" فرمانده انتظامي شهرستان گچساران در تشريح اين خبر گفت: در پي دریافت خبری از طريق پليس ۱۱۰ اين شهرستان مبني بر قتل زني ۶۰ ساله توسط فرد یا افرادی در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله اکيپي از پليس آگاهي و کلانتري ۱۱ در محل حضور يافتند.

وی که با پایگاه خبری پلیس سخن می گفت ، افزود : ماموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم ۶۰ ساله ای که با ضربات چاقو از ناحيه شکم و قفسه سينه به قتل رسيده بود را مشاهده کردند که بلافاضله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. 

سرهنگ موسوي در ادامه افزود : با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضايي،  فرزند ۲۵ ساله این مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت بعنوان مظنون به قتل دستگیر شد. 

اين مقام انتظامي بيان داشت : در تحقيقات مقدماتي از این متهم ، وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگيزه خود را ، توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شيشه بيان کرد.

سرهنگ موسوي در پايان با بيان چند توصيه از خانواده ها خواست؛ تا درباره اعتياد و مواد اعتياد آور اطلاعات کافي کسب نمايند و مهارت هاي تربيتي خود را افزايش تا بتوانند الگوي مناسبي براي فرزند بوده، و هرگز خلاف گفته عمل نکنند و در ايجاد و يا حفظ روابط صميمانه با فرزندان همواره اهتمام داشته باشند.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
پول گچساران نفت کچاست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
سلام ضمن تشکر از جناب سرهنگ بابت توصیه های مهم و تکراری
از ایشان و سایر مسئولان خواهش می کنم که اصلا به دنبال ریشه مسائل و مشکلات نباشند. همین که خانواده ها اطلاعات خودشان را بالا ببرند مشکلات حل خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار