طی حکمی یک کهگیلویه و بویراحمدی به ریاست گروه آموزش و ارتقاء سلامت موسسه ملی ملی مرهم انتخاب شد.
کد خبر: ۶۱۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 14 June 2018
طی حکمی دکتر کریم رضایی به ریاست گروه آموزش و ارتقاء سلامت موسسه ملی ملی مرهم انتخاب شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره موسسه ملی مرهم ، دکتر کریم رضایی به عنوان رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت این موسسه منصوب شد.
لازم به توضیح است کریم رضایی مدیر سابق بهداشت ودرمان شهرستان باشت که هم اکنون مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد .
 
 
انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در موسسه ملی مرهم +تصویر و جزئیات

موسسه ملی مرهم را بهتر بشناسیم

قائم مقام مؤسسه ملی مرهم در خصوص این موسسه اظهار داشت: مؤسسه مرهم از سال 87 و به صورت مجموعه دانشجویی جهادی فعالیت خود را آغاز کرد تا اینکه در سال 95 با رایزنی‌هایی که دکتر کلانتری با رحمانی فضلی وزیر کشور داشت موفق به اخذ گواهی و پروانه رسمی فعالیت با نام موسسه ملی مرهم شدیم.

 امیرهوشنگ سلیمانی ایده و هدف اصلی را در مؤسسه ملی مرهم «نذر و وقف تخصص است» عنوان کرد و افزود: این بدان معنی است که این مؤسسه مختص به حوزه بهداشت و سلامت نمی‌شود، بلکه در این مجموعه با شناسایی تخصص‌ها و نیازمندی‌ها، افراد نیازمند را به افراد متخصص و کسانی که می‌توانند کمک می‌کنند، معرفی کرده و یا با کمک گرفتن از آنها نیاز محرومان را برطرف می‌کنیم.

وی گفت: اردوی تیم تخصصی جراح پلاستیک مؤسسه ملی مرهم جهت کمک به مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه علوم پزشکی این استان در بیمارستان شهید رجایی گچسارن برپا شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه این دومین سفر مؤسسه ملی مرهم به صورت رسمی به استان کهگیلویه و بویراحمد است، ابراز کرد: افراد زیادی اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه و سایت مؤسسه ملی مرهم کردند که حدود 500 نفر از آنان دارای این بیماری هستند.

 

 انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در موسسه ملی مرهم +تصویر و جزئیات

کریم رضایی

سلیمانی با تأکید بر اینکه درهای مؤسسه «مرهم» به روی همه کسانی که قصد همکاری و کمک به افراد نیازمند را دارند باز است، از راه‌اندازی شعبه این مؤسسه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و عنوان کرد: از حضور هرکسی با هر توانایی که می‌تواند گرهی از مشکلات مردم باز کرده و مانعی از زندگی آنها را رفع کند، استفاده می‌کنیم.

 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار