کد خبر: ۶۱۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 14 June 2018
پایگاه خبری پلیس با انتشار اخباری با تیتر "اطلاعیه مهم پلیس کهگیلویه و بویراحمد " نوشت :
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح برخورد با خودروها و رانندگان پرخطر خبر داد و افزود : پلیس مصمم است که به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نخواهد داد که برخی از افراد نابهنجار، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "بیت الله محمد پور" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص حرکات نمایشی و پرخطر تعداد اندک شماری از رانندگان که در برخی از شهرهای استان بالاخص شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت و در ساعات پایانی شب ، رانندگی پرخطر نظیر حرکات نمایشی، غیرمتعارف و مخاطره آمیز دارند که مصداق بارز عوامل سلب امنیت شهروندان به شمار می روند که منجر به خطرافتادن امنیت جانی و مالی دیگران می شود در این باره گفت : پلیس مصمم است که به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نخواهد داد که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

وی افزود : نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش، ناخوانا ، فاقد پلاک و رانندگان پرخطر خبر داد و افزود : امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و ماموران در این راستا با تمام قدرت به مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خواهند پرداخت و قطعا پلیس در برابر اینها با اقتدار ایستاده و برخورد کرده و مانع از استمرار اعمال خلاف قانون آنها می شود.

محمد پور گفت : پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی با حمایت و همکاری دستگاه قضایی این طرح را اجرا می کند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : تا کنون برخوردهای انتظامی و جرایم مربوطه برای این رانندگان اعمال می شد اما برای کاهش رفتارهای پرخطر با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضایی، علاوه بر اعمال جرائم راهنمایی رانندگی ، پلیس و دستگاه قضائی از این به بعد ورود جدی و قاطع به این موضوع خواهد داشت و در مواجه با رانندگان پرخطر ، اقدامات قانونی و قضائی با شدت و سرعت انجام خواهد شد.

وی در خصوص رانندگی اندک افراد راننده ای که در ساعات پایانی شب در شهر یاسوج اقدام به رانندگی پرخطر می نمایند بیان داشت : تعدادی از نوجوانان و جوانان پرشور و هیجانی هستند که متاسفانه مدیریت هیجان را یاد نگرفته‌اند و در برخی از شبها و بدون توجه به پیامدهای آن مبادرت به رفتارهای پرخطر و هیجانی می‌کنند و به دنبال این هیجانات دست به اقدامات غیرعادی می‌زنند و رفتارهای پرخطری از خود نشان می‌دهند که مصداق بارز عوامل سلب امنیت شهروندان به شمار می روند.

محمد پور تصریح کرد: این دسته از نوجوانان و جوانان باید کنترل شده و بازدارندگی در خصوص آنها انجام شود و از خانواده ها می‌خواهیم در این زمینه مراقبت بیشتری در زمینه رفتار فرزندانشان داشته باشند.

معاون اجتماعی انتظامی استان افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر مردم با احساس مسئولیت بیشتر کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته‌اند و اوضاع کمی بهتر شده، اما هنوز هم جا دارد وضع بهتر از این شود.

وی آموزش را بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز جرم دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با قانون شکنان، بحث آموزش همگانی به منظور پیشگیری از وقوع جرم را نیز در دستور کار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: بدون شک آموزش های پلیس به تنهایی برای کاهش جرم در جامعه کافی نیست، از این رو دستگاه های فرهنگی باید در کنار نیروی انتظامی قرار گیرند.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار