کد خبر: ۶۱۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 14 June 2018

فرماندار گچساران گفت: :در 2ماهه نخست سال جاری بیش از 6 میلیارد و 910میلیون ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری نشان می دهد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در کارگروه قاچاق کالا و ارز گچساران ارزش کالاهای قاچاق کشف شده این شهرستان در مدت مشابه سال گذشته را 12 میلیارد ریال ذکر کرد.
وی با بیان اینکه وجود پدیده کالای قاچاق در این شهرستان به علت شرایط خاص راه های مواصلاتی است گفت :کاهش این میزان کشف به علت کنترل مبادی ورودی شهرستان و تغییر مسیر قاچاقچیان به دیگر شهرستان هاست.
رحیمی تعداد پرونده های متفرقه بالای 10 میلیون ریال امسال را 64 فقره عنوان کرد و افزود:این در حالی است که مدت مشابه سال گذشته 44 فقره پرونده بیش از 10میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی با اشاره به نیاز این شهرستان به راه اندازی آزمایشگاه مواد خوراکی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده به زودی در گچساران آزمایشگاه مواد خوراکی راه اندازی خواهد شد تا نیاز به ارجاع مواد و کالاهای کشف شده به استان های همجوار نباشد.
فرماندار گچساران مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اقدامات موثر در حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت :تولید کنندگان داخلی باید با افزایش کیفیت محصولات خود اعتماد مردم را برای خرید کالای ایرانی جلب کنند.
شهرستان 124 هزار نفری و نفت خیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و در نزدیکی بنادر جنوب کشور قرار دارد./ایرنا

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار