امام جمعه مارگون خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد؛
خواجه پور تصریح کرد: وقتی از آقای مرادی مدیرکل دفتر استانداری گلایه میکنیم چرا آقای استاندار به جهت بررسی مشکلات به شهر مارگون تشریف نمی آورند ایشان میگوند عجله نکنید! الان یک سال از عمر مسئولیت آقای استاندار در این استان میگذرد و هنوز جمله خلق الإنسان هلوعا ورد زبان آقای مرادی است که عجله نکنید آقای استاندار می آید.
کد خبر: ۶۱۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۵ 14 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امام جمعه مارگون با گلایه مندی از استاندار و نیز برخی از مدیران کل استان اظهار داشت: دارم به یقین میرسم که مارگون جزو کهگیلویه و بویراحمد نیست چون اگر جزو این استان است پس چرا مشکلات این شهر مورد بررسی مسئولان استان قرار نمیگیرد.

رحم الله خواجه پور ابراز داشت:متاسفانه برخی از مسولین فقط دم از خدمتگزاری میزنند و شعارهایشان را خیلی خوب و رسا از تریبون ها و رسانه ها اعلام میکنند اما موقع عمل بعضآ خبری ازشان نیست.

وی افزود: سفر اول استاندار به مارگون فقط با هدف بررسی مشکلات کارخانه سیمان بود که در این مورد آب از آب تکان نخورد.

خواجه پور تصریح کرد: وقتی از آقای مرادی مدیرکل دفتر استانداری گلایه میکنیم چرا آقای استاندار به جهت بررسی مشکلات به شهر مارگون تشریف نمی آورند ایشان میگوند عجله نکنید! الان یک سال از عمر مسئولیت آقای استاندار در این استان میگذرد و هنوز جمله خلق الإنسان هلوعا ورد زبان آقای مرادی است که عجله نکنید آقای استاندار می آید.

امام جمعه مارگون بیان کرد: اعتبارات هر شهر و شهرستانی به طور طبیعی و روال عادی تخصیص داده میشود اما وقتی مسئولان ارشد با حضور فیزیکی به منطقه تشریف بیاورند و خود از نزدیک مشکلات را مشاهده کنند قیاس مع الفارق است و قطعاً اعتبارات بیشتری در نظر میگیرند.

خواجه پور در ادامه با اشاره به روستایی که 3 شهید تقدبم انقلاب کرد، افزود: جاده روستای دلی رچ که محل سه شهید گلگون کفن است با گذشت چهل سال از عمر پر خیر و برکت انقلاب هنوز که هنوز است اهالی این روستا با مشکلات جاده ای مواجه می باشند.

وی گفت: البته نباید نعمتهای انقلاب به فراموشی سپرده شود مردم الحمدلله به این نظام و انقلاب می‌بالند و هرگز دست از آرمانهای انقلاب بر نمیدارند و پایبند به این نظام و انقلاب هستند.

خواجه پور در ادامه مشکلات روستای دلی رچ بیان کرد: به قول برخی از آقایان مسئول در مورد مشکلات این روستا پرونده تشکیل شده و اعتبار آن نیز تخصیص داده شده است اما هنوز روی میز آقای استاندار است و امضا نشده است.

امام جمعه مارگون عنوان کرد: مردم از عملکرد دولت و بخصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد بسیار نگرانند و ما هم نیز از این وضعیت نگرانیم.

رحم الله خواجه پور گفت: در حال حاضر درختان گردوی مردم این منطقه از شدت بی آبی دارد خشک میشود و تنها درآمد مردم همین چند درخت گردوست و ما نیز دفعات زیادی به مسئولان گفتیم برای این معضل چاره ای بیاندیشید اما در این راستا هیچگونه برنامه ای طراحی نشد.

وی افزود: آیا استاندار یا مسئولان فرهنگی از وضعیت مساجد و فضاهای فرهنگی اطلاعی دارند؟ آیا آقای استاندار میداند و یا اطلاعی دارد که در شهر مارگون یک سوله یا حداقل مکانی برای برگزاری نماز جمعه وجود ندارد و فضای مناسبی برای اجرای برنامه ها نیست.

آیا آقای استاندار از وضعیت مصلی مارگون باخبر است که قریب به شش سال است هنوز به بهره برداری نرسیده و در حال حاضر نماز جمعه مارگون در یک خوابگاه دخترانه برگزار می شود؟ آیا ایشان میداند شهری با جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر دارای یک مسجد 97متری است که فاقد سرویس بهداشتی و محوطه است!!!

آقای استاندار شما ان شاء الله هدفتان خدمت است اما در مرکز محرومترین منطقه در استان هنوز برای بررسی مشکلات تشریف نیاوردید!؟

خواجه پور تصریح کرد: درست است شما از مسیر جاده روستای پوله به منطقه زیلایی سفر کردید اما مرکز شهر و روستاهای همجواری که جز بخش مارگون است مشکلاتی دارند که لازم بود در طی این یک سال حضور شما و مديران کل را در این شهر مشاهده میکردیم.

امام جمعه مارگون در پایان صحبت های خود از استاندار و مسولان درخواست نمود که در اسرع وقت جهت بررسی مشکلات مردم به شهر مارگون عزیمت کنند و درصدد رفع مشکلات آنها باشند.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
درودبرامام جمعه شجاع وپرتلاش شهر مارگون ،،انصافا باتمام وجود شب وروز کار می کند وخستگی نمی شناسد واین گفته های ایشون کاملا صحیح می باشد ومشکلات رابخوبی انعکاس داده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
خداخیرت بده حاج آقا ما توبخش مارگون غیراز شما کسی راندارم دادرس مافقط حاج آقا خواجه پور امام جمعه محترم مارگون هست. درود خدا بر شما
مارگونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا خواجه پور امام جمعه مارگون امام جمعه پرتلاش و زحمتکش وخستگی ناپذیر که خدارا شاهد میگیرم همه مردم از شما راضی هستند چون هم خالص هم خوش اخلاق هم زحمتکش هم عالم هم سخنور هم جوان هم تلاش شبانه روزی برای این منطقه میکنی خدا پشت و پناه شما وخانواده محترم وبویژه خانواده ای که شما انسان خوب راتربیت داده هرچی گفتی درد دل این مردم بود
مارگونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
آفرین برشما امام جمعه مارگون شجاع دلیر دلسوز نترس خداترس، عالم ومخلص. من خیلی از شماخوبان تشکر میکنم حاج آقا خواجه پور امام جمعه مارگون نیستم ولی ت خدا پشت و پناه شما. شما خیلی برای این مارگون کار میکنید وتلاش میکنید انصافاً همیشه مردم ازخوبی های شما میگویند. کاملا درسته حرف شما منطقی وبجا بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
باسلام الحق والانصاف حاج آقاخواجه پورازنوادر دهرند وتاکنون مارگون همچی طلبه ای شجاع ،خطیب بلیغ،مومن ،مردمی ،دردآشنا به خود ندیده است وی خویشتن را وقف اسلام ،مردم ومسلمین میکند،خستگی دردایره وسع او جایگاهی ومعنایی ندارد،مردم ،طوایف،تیره ها،قبائل،وعشایر را به نحو احسن می شناسد مشکلات راازنزدیک مشاهده ومنعکس کننده خوبی برای معضلاتند ،برای حقوق حقه مردم هم پیگیرند وهم مصر شب وروز نمی شناسند ازخودهزینه می کنند آبروی خودرا درگرو حل مسایل می گذارد انقلابی به مفهوم واقعیست باهمه جریانها وسلیقه های سیاسی برخورد عادلانه ومنصفانه دارد فراجناحی عمل می نمایدبا مردم واعضای ستادنمازجمعه مارگون رابطه برادری وصمیمانه دارد مردم ازحمایت ایشان ومتقابل بهره مندند حسن خلق ،سعه صدر،تعاملات وروابط اجتماعی،کارمیدانی ، روحیه انقلابی گری ،تدین ولایتمداری،وبانی امورفرهنگی وشرکت مستقیم درخیرات وحسنات از ایشان یک چهره مبرز،شاخص وزایدالوصف ساخته است.ایشان درد دل مردم وحرف ومطالبات بحق وبجا ومعقول مردم را علنا"ابراز می دارند وهمواره حلال مشکلاتند وآثارخدمات بسیاری درشهرمارگونند ما التماس دعا داریم
عادلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سلام علیکم.
درود بر خطیب توانمند،روحانی شجاع و نترس
مرد خستگی ناپذیر در همه عرصه های مختلف سیاسی،فرهنگی،اجتماعی.....
جامعه به گویندگانی امثال حضرتعالی نیازمند هست...
سایه ات مستدام ای مرد خستگی ناپذیر....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
قبلا حاج اقا مصباح نژاد قول فرمانداري را داده بودند اما عملي نشد چرا اين کار اين قدر پيچيده شده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار