اختصاصی تابناک
تقوی افزود : در جهت اجرای این مصوبه استانی ، نامه نگاری لازم از طرف استاندار با وزارت کشور جهت تایید هیئت دولت صورت گرفت که تاکنون موضوع تعطیلی پنج شنبه ها در کهگیلویه و بویراحمد از طرف دولت تایید نشده است .
کد خبر: ۶۱۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 09 June 2018
در پی برخی ابهامات در ادارات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص زمان اجرای تعطیلی پنج شنبه ها ، لحظاتی پیش اعلام شد تا کنون مصوبه ای در خصوص تعطیلی از طرف دولت اعلام نشده است.
از هفته گذشته و در پی مصاحبه برخی مسئولان استانی مبنی بر تعطیلی پنج شنبه ها و اجرای آن از امروز 19 خرداد ، صبح امروز کارمندان ادارات بر اساس ساعت مصوب جدید در ادارات حاضر شدند اما مسئولین امور اداری اعلام کردند که تاکنون مصوبه ای ابلاغ نشده است و تایم کاری بر اساس روال گذشته خواهد بود.
بر همین اساس خبرنگار تابناک گفتگویی با مدیر کل روابط عمومی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام داد که سید محمد تقوی گفت : با توجه به این که برخی مناطق استان در حوزه های گرمسیری قرار دارند و به جهت کاهش در مصرف آب و برق تصمیم به تعطیلی پنج شنبه ها گرفته شد.
تقوی افزود : در جهت اجرای این مصوبه استانی ، نامه نگاری لازم از طرف استاندار با وزارت کشور جهت تایید هیئت دولت صورت گرفت که تاکنون موضوع تعطیلی پنج شنبه ها در کهگیلویه و بویراحمد از طرف دولت تایید نشده است . به همین دلیل فعلا موضوع تعطیلی پنج شنبه ها مورد اجرا قرار نمی گیرد و همچنان ساعات کاری ادارات بر روال سابق خواهد بود.
وی در پایان گفت : از طرف استاندری پیگیریهای لازم صورت می گیرد که در صورت تایید از طرف دولت این موضوع اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار