مدادگران جمعیت هلال احمر موفق شدند دو نیم تنه بیش از ۴۰ درصدی متعلق به دکتر شاپور یاری‌پور استاد دانشکده دندانپزشکی به همراه همسرش ژیلا قلی‌پور را در ارتفاعات دنا پیدا کنند.
کد خبر: ۶۱۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 08 June 2018
جستجوی بقایای پیکرهای جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج با گرم شدن هوا و آب شدن برف ها کم کم به مراحل پایانی خود نزدیک می شود . در این زمینه طی روزهای اخیر بسته های بیشتری از بقایای پیکر جانباختگان کشف و به پائین دنا منتقل می شود. یکی از ناگوارترین بخش های این حادثه حضور یک خانواده سه نفره در این پروازبود که هر سه نفر جان خود را از دست دادند.  دکتر شاپور یاری‌پور استاد دانشکده دندانپزشکی به همراه همسرش ژیلا قلی‌پور و فرزند خردسالشان "شهبد" از جمله سرنشینان این پرواز بودند که تاکنون اجساد آنان پیدا نشده بود. اما در جستجوهای اخیر بقایای پیکر انان پیدا شده است.
امدادگران جمعیت هلال احمر موفق شدند دو نیم تنه بیش از ۴۰ درصدی متعلق به دکتر شاپور یاری‌پور استاد دانشکده دندانپزشکی به همراه همسرش ژیلا قلی‌پور را در ارتفاعات دنا پیدا کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر شاپور یاری‌پور جراح فک و صورت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌ پزشکی همدان به همراه همسرش ژیلا قلی‌پور و فرزندش شهبد در سانحه هوایی ATR تهران-یاسوج در روز 29 بهمن ماه 96 جان باختند که امدادگران دیروز دو نیمه تنه در ارتفاعات پیدا کرده که شواهد بیانگر این بوده که متعلق به دکتر یاری پور و همسرشان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انتقال 3 بسته از بقایای اجساد جانباختگان ATR به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل تعدادی نیم تنه و تکه‌ها مختلفی بوده است.
 
پیدا شدن پیکرهای خانواده بدون بازمانده حادثه دنا + جزئیات
 

امان‌الله جهانبین در پاسخ به این سئوال خبرنگار تسنیم که آیا صحت دارد که دو نیم تنه متعلق به دکتر شاپور یاری پور و همسرش پیدا شد؟ افزود: مدارک پیدا شده در لباس یکی از جانباختگان متعلق به دکتر یاری پور  بوده و نیم تنه یکی از جانباختگان خانم نیز در کنار جسد دکتر یاری پوره بوده ولی در مجموع بدون تایید پزشکی قانونی هیچ چیزی در زمینه هویت جانباختگان قطعی نیست.

وی با بیان اینکه 4 روز پیش نیز 5 نیم تنه و یک جسد بالای 70 درصد نیز جست‌وجو و به پزشکی قانونی منتقل شد، ادامه داد: با توجه به سرعت عملیات جست‌وجو در روزهای اخیر در صورتی که بقایا به دهلیزهای پایین پرتاب نشده باشد، بزودی پایان عملیات در دنا اعلام می‌شود.

جهانبین ابراز کرد: هم اکنون 51 امدادگر هلال احمر از استان‌های مختلف و کوهنوردان محلی در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج مشغول جست‌وجوی پیکر جانباختگان هستند.

29 بهمن ماه 96 هواپیمای ATR "تهران ـ یاسوج" در ارتفاعات دنا دچار سانحه سقوط شد و هرگز به فرودگاه یاسوج نرسید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پردل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
باتاسف وتاثر فراوان وتسلیت مجدد فردوسی میفرماید
زمین گرگشاده کند راز خویش بگویند سرانجام وآغاز خویش

براش پر زخون سواران بود کنارش پراز تاجداران بود

جدا ازمدیران بی مسئولیت تازه به دوران رسیده از خود راضی نفرت دارم وبرای آینده مردم استان نگرانم......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
اخه وقتی اقای علایی فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه میشه مدیر عامل شرکت هواپیمایی اسمان میخوایید شق القمر بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
خداوند قرین رحمت الهی کند ... سرمایه بزرگی بودن برای کشور ... بازگشت همه به سوی اوست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار