فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه آزادی خرمشهر سند افتخار شیعیان و تمام رزمندگان ایران اسلامی است، ابراز کرد: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در تمام عرصه‌های دفاع مقدس سربلند بوده و عملیات‌های غرور آفرینی را انجام دادند.
کد خبر: ۶۱۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 24 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیج مردمی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد سالرزو آزادسازی خرمشهر صبح امروز با حضور مسئولان استانی و خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس در محل سپاه فتح استان برگزار شد.
سردار یدالله بوعلی صبح امروز در آئین صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد اظهار داشت: ملت عزیز ایران در طول تاریخ ثابت کرده‌اند همواره در تمامی عرصه‌ها حتی در شرایط سخت با توکل الهی و تمسک به اهل بیت خود را بازسازی و بر مشکلات بیرون می‌آیند.
 
ویژه برنامه سوم خرداد در سپاه فتح استان / سردار بوعلی: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی همیشه سربلند بوده اند + تصاویر

وی با اشاره به اینکه خرمشهر با اندک نیروهای مردمی 34 روز در مقابل دشمنان تا دندان مسلح مقاومت کرد، افزود: دیری نگذشت که نیروهای معتقد به نظام بر دشمن تاختند و خرمشهر را فتح کردند در حالی که بسیاری از کشورهای دنیا پشت صدام ایستاده بودند تا وی را نگه دارند اما اراده متکی به ائمه اطهار دشمن را شکست داد و خرمشهر آزاد شد.

بوعلی با تاکید بر اینکه آزادی خرمشهر سند افتخار شیعیان و تمام رزمندگان ایران اسلامی است، ابراز کرد: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در تمام عرصه‌های دفاع مقدس سربلند بوده و عملیات‌های غرور آفرینی را انجام دادند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی با همان خط و سیر اول انقلاب در مقابل نظام یاوه گویی می‌کنند و هیچ تغییری در رفتار و منش آنان نسبت به جمهوری اسلامی تاکنون نداشته‌اند.

بوعلی با تاکید بر اینکه رزمندان اسلام در خارج از مرزها کمر استکبار و زورگویان را شکسته است، تصریح کرد: رئیس جمهور دیوانه امریکا باید بداند که هیچ وقت عزت و تعصب ایرانی با تاسی از فرهنگ اهل بیت زیر بار زور نمی‌رود.

وی تاکید کرد: خط و نشان‌های امریکا و دوستانش در زمینه‌های مختلف از جمله برخورداری از فناوری و حضور در منطقه نشان از ذلت و شکست این قدرت‌ پوشالی بوده زیرا این موضوع بیانگر شکست سیاست‌های آنان در منطقه به دلیل حضور ایران است.

بوعلی با بیان اینکه در طول تاریخ ثابت شده آمریکا هیچ زبانی جز قدرت و زور نمی‌فهمد، خاطرنشان کرد: اگر در منطقه کاری کردند پاسخش را در کمترین زمان ممکن گرفتند مگر 15 موشک به سمت دمشق شلیک نکردند ولی نیروهای مقاومت در پاسخ 65 موشک به سمت پایگاه‌های مهم نظامی اسرائیل شلیک کردند و حالا از ترس خاموش شده‌اند زیرا باورشان نمی‌شد نیروهای مقاومت به این قدرت رسیده باشند.
 
ویژه برنامه سوم خرداد در سپاه فتح استان / سردار بوعلی: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی همیشه سربلند بوده اند + تصاویر

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مقاومت در مقابل دشمن، آنان را مجبور به عقب نشینی و در نهایت منجر به شکست آنان می‌شود، ادامه داد: سیاست آمریکا در زمینه نوع برخورد با کشور ایران و برخی دیگر ملت‌ها دنیا با آمدن یک رئیس جمهور دیوانه همچون ترامپ تغییر نکرده بلکه همیشه این سیاست را دنبال می‌کردند ولی با یک رئیس جمهور دیوانه نما دنبال ترساندن ملت‌ها هستند.

بوعلی با تاکید بر اینکه امریکا، ایران را در منطقه مزاحم پیدا شدن سیاست‌های خود می‌داند، اظهار داشت: آمریکا و دوستانش اگر قدرت داشتند برای جمهوری اسلامی شرط نمی‌گذاشتند و عمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه باید با اتکا به توان و باور داخلی دنبال رفع مشکلات باشیم، بیان کرد: کشورهای اروپایی در زمینه برجام نیز قابل اعتماد نبوده و نباید مشکلات را به مسائل بیرونی گره بزنیم بلکه باید خارج از برجام پیگیر تحقق برنامه‌های توسعه مسائل اقتصادی باشیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار