رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری نمایش های خیابانی و برگزاری نشست های تخصصی قرآن و عترت در جشن رمضان کهگیلویه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴ 23 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سیدایرج کاظمی‌جو، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ویژه‌برنامه‌های جشن رمضان را در شهرستان تشریح کرد.

وی برگزاری ۳ نشست تخصصی قرآن و عترت در مصلی‌های قلعه رئیسی، دیشموک و سوق، ۲ تفسیر و تدبر در مصلی و مسجد اباالفضل(ع) دهدشت و ۴ محفل انس با قرآن در مساجد امام حسین(ع) چنگلوا، امام رضا(ع)طولیان، امام حسین(ع) دهدشت و موسی بن جعفر(ع) روستای راک را از برنامه‌های اجرایی جشن رمضان کهگیلویه بیان کرد.

به گزارش ایکنا رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه کتابت قرآن در فرهنگ‌سرای دهدشت ۱۴ خردادماه، ۳ نمایش خیابانی قرآن و عترت در پارک آزادگان، میدان مرکزی و گلزار شهدا شهر دهدشت، شب شعر شبی، شعری و شهیدی در جوار شهدای گمنام را از دیگر ویژه برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

کاظمی‌جو افزود: نمایشگاه علوم قرآنی از پنجم تا پایان ماه رمضان از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در پارک مرکزی دهدشت و تجلیل از ۴ نفر فعال قرآنی در مجتمع فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌ها در ماه رمضان است.

وی کمبود اعتبار را از مهمترین مشکلات اداره برشمرد و افزود: ۴۰ میلیون تومان نیاز است تا برنامه‌های جشن رمضان کهگیلویه خوب و تاثیرگذار برگزار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار