شهرستان کهگیلویه؛
اگر شورای شهر مدعی انجام کار فرهنگی است با سند و مدرک اعلام کند تا ما هم در جریان باشیم.
کد خبر: ۶۰۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 23 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با خبرنگاران به شدت از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت انتقاد کرد و به عملکرد آنها نمره «صفر»داد.

سید ایرج کاظمی جو با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری زیربنای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و توسعه شهری است اظهار داشت: شهرداری دهدشت و شورای شهر تاکنون کوچکترین قدمی در این زمینه برنداشته و متأسفانه به حوزه فرهنگ بهایی نمی‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بیان کرد: در همه شهرها شهرداری در برنامه‌های فرهنگی نه تنها مشارکت دارد بلکه خود متولی اجرای برنامه‌ها است.

کاظمی‌جو افزود: شهردار نگاه فرهنگی ندارد و عملکرد فرهنگی شورای پنجم دهدشت تاکنون صفر بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری در زمینه زیباسازی شهر هم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نداده است، بیان کرد: این در حالی است که کوچکترین فعالیت خود در دیگر عرصه‌ها را مانور می‌دهند.

به گفته کاظمی‌جو شورای شهر در زمینه فرهنگی از شورای سابق عقب‌تر است.

این مسؤول بیان کرد: اگر شورای شهر مدعی انجام کار فرهنگی است با سند و مدرک اعلام کند تا ما هم در جریان باشیم.

کاظمی‌جو افزود: سازمان مردم نهاد بلادشاپور با هزینه شخصی خود بخشی از فضای شهری را با نقاشی زیباسازی کردند ممکن است شهرداری نیز مانند دیگر نهادها و اشخاص فقط مقداری رنگ در اختیار آنها قرار داده باشد.

وی در خصوص مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد: این مصوبه‌ها ضمانت اجرایی دارند و باید عملی شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه یادآور شد: زیباسازی فضای شهری یکی از مصوبه‌های این نشست در هفته گذشته بوده که با جدیت دنبال خواهد شد.

کاظمی‌جو همکاری شهرداری در اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی را ضروری خواند و گفت: نصب بنر اموات در ورودی‌ها و سطح شهر ممنوع است و تنها در محل برگزاری مراسم مجاز به نصب بنر هستند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دیده میشود که بنر ترحیم حتی در کوچه پس کوچه های شهر نیز هویداست و این به عملکرد مسئولان در این زمینه برمی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار