کد خبر: ۶۰۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ 22 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست هماهنگی جهت برگزاری طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» ظهر امروز سه‌شنبه با حضور مدیر کل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه در دنیای کنونی سبک‌های مختلفی برای زندگی وجود دارد، اظهار داشت: در چنین شرایطی، شناخت جایگاه سبک زندگی جهادی و تأثیرگذاری آن بر شرایط جامعه ضرورت دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: ترویج سبک زندگی جهادی برای نسل جوان یکی از مهم‌ترین وظایف است.

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول امور بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی جهادی با حضور سردار «کارگر» ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانم «مجتهدزاده» ریاست سازمان زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و وزیر ارتباطات همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در 31 استان کشور افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مدیر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه امروز بیش از گذشته نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم، گفت: رزمندگان اسلام در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن این نوع زندگی را انتخاب کردند.

وی افزود: با تربیت اساتید مجرب جهت ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی جهادی به نسل جوان، می‌توان به خوبی با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن مقابله کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار