امیدوارم کتاب تاریخ کهگیلویه و بویراحمد اگر روزی چاپ شد جلوی فرزندان و آیندگانمان چون ناصرالدین شاه سرافکنده نباشیم!
کد خبر: ۵۹۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 21 April 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
نماینده بویراحمد و دنا دیریست که با سکوتش بین محافل زیادی نقل مجالس بوده. سکوتش در واگذاری سد تنگ سرخ؛سکوتش در برابر تغییر نام استان؛ سکوتش در جذب ۱۰۰% نیروی بویراحمدی برای بیمارستان شهید جلیل؛ سکوتش در سقوط هواپیمای ATR؛ سکوتش در احداث پتروشیمی سقاوه؛ سکوتش در مجلس به زمان استیضاح وزیر و این بار سکوتش در واگذاری ۷۵ هکتار از اراضی ملی به یک عده خاص!
مردی که بعد از پخش شدن نامه ی انتقالی اش به وزارت نفت دو سند کاری مهم را برای این وزارت به انجام رسانده یکی پتروشیمی سقاوه و دیگری واگذاری قسمتی از پارک جنگلی یاسوج به شرکت نفت!
جناب استاندار اخیرا اعلام کرده اند طی این واگذاری پارک جنگلی یاسوج ۲۰۰ نفر به کار گرفته می شوند!
جناب استاندار برای شهری که نزدیک به ۲۰۰هزار نفر جمعیت دارد آیا این تناسبتان کمی نامتناسب نیست؟!
۷۵ هکتار از جنگلی که حق همه ی مردم است واگذار کنید به یک ارگان خاص که حدود یک هزارم جمعیت شهر را برای کارگری و رانندگی و سرآشپزی ببرند؟! بارها فریاد زدیم در رسانه ها که نگذارید حق مردم پایمال شود اما استاندار غیربومی که فردا بعد از اتمام دوره ی مدیریتش به زادگاهش برمی گردد انتظاری جز این نیست که همراهی کند با برنامه های نمایندگان!
در عجبم که نماینده ی هم استانیمان چرا سکوت معنادارش را بیش از پیش ادامه می دهد؟! گرچه سیاست سکوت حاج زارع تاکنون راهبرد خوبی جهت پیشبرد برنامه هایش بوده! و رسیده به هرآنچه پیش بینی کرده!
گویا اعضای شورای شهر نیز در این جلسه با موافقت خود راضی به واگذاری اراضی ملی مان شده اند! آقایان محترم آیا آنهمه شعار انتخاباتی تان به همین واگذاری ها ختم شده؟!
برادران و مدیران گرامی اگر برنامه ای جهت مدیریت پارک طبیعی را ندارید دلیلی ندارد چون ناصرالدین شاه دست به بذل و بخشش اراضی ملی بزنید!
امیدوارم کتاب تاریخ کهگیلویه و بویراحمد اگر روزی چاپ شد جلوی فرزندان و آیندگانمان چون ناصرالدین شاه سرافکنده نباشیم!
اعظم کاظمی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
ضمن درود به نگارنده این متن خطاب به نماینده بویراحمد اعلام می نماییم حال که امیدی به خیرت نیست لا اقل شر برای مردم بویر احمد درست نکن استاندار یکی دو سالی اینجاست و از این استان میرود و کاری به وعده وعیدهایش ندارد مردم را با وعدخ اشتغال ۲۰۰ نفره دارند فریب می دهند اگه احداث هم بکنن شاید یه ۱۰ نفری برای جارو زدن و نظافت اون هم قطعا برای اشناهای مسئولین خارج از استان میارن
قیصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
در خصوص واگذاری بخشی از پارک جنگلی به شرکت نفت بنده تا اندازه ای در جریان هستم در این خصوص واقعا باید از وزیر نفت تقدیر و تشکر داشته باشیم. زیرا که نماینده گان استان فارس بشدت دنبال دریافت مجوز احداث پارک تفریحی شرکت نفت ایران بودند در استان فارس بودند که خوشبختانه موفق نشدند .بطور کلی 200 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد میکند وبصورت غیر مستقیم حداقل 1000نفر با توجه به نوع طرح اشتغال زایی دارد بدون اینکه هیچگونه تخریبی جهت محیط زیست یا فساد محیطی یا شیمیایی داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار