با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی؛
عصر امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه بخشداران جدید و سابق چاروسا در شهر قلعه رئیسی برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 18 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مراسم تودیع و معارفه بخشداران چاروسا با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه، حراست استانداری، بخشدار سوق، بخشدار و شهردار شهر دیشموک و قلعه رئیسی، اعضای شورای شهر قلعه رئیسی، مسئولین میراث و فرهنگی و گردشگری و راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه و جمع کثیری از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتخابی برای صحه بر رویکرد جوانگریی

دکتر نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این آیین گفت: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و درک زمان دو راز مهم برای توسعه است.
نظری افزود: در دنیای امروز که دشمنان ما زیاد هستند با درک درست از زمان و اتحاد و حدت و با کمک به همدیگر می توانیم راه توسعه را برای خود هموار کنیم.
معاون سیاسی استاندار، بخشدار جدید چاروسا را در ادامه رویکرد جوانگرایی و اعتقاد به جوانان در افکار استاندار دانست و ادامه داد، امیدواریم اقای محمودی با همه مردم و روحانیت که حالا به هر دلیلی در این مراسم نیستند با اتحاد و وحدت به پیشرفت منطقه کمک کنند.
نظری تلاش برای خدمت به مردم را ارجح بر مسایل سیاسی و جناحی دانست و ادامه داد که ما باید از ظرفیت نیروی انسانی به نحو احسن استفاده کنیم و حواشی را کنار بگذاریم تا هر زمان که تودیع شدیم مردم از رفتن ما ناراحت نشوند.

امام جمعه قلعه رئیسی نبود / بخشدار گریه کرد!
از مهمترین حواشی جلسه تودیع و معارفه بخشدار چاروسا این بود که ابتدای جلسه با چند دقیقه تاخیر برگزار شد، همچنین غیبت امام جمعه قلعه رئیسی از دیگر حواشی این مراسم بود.

از دیگر حواشی این مراسم گریه‌های بخشدار قبلی چاروسا بود که بعد از سخنرانی خود بخاطر بسیاری از اتفاقات و حلالیت طلبی که از بسیاری از افراد داشت گریه کرد.

بر اساس این گزارش ،پرواز با اشاره به کدورت به وجود آمده بین خود و برادرانش در زمینه انتخابات با حلالیت طلبیدن از این افراد گفت: در بحث بین من و امام جمعه خدا را شاهد می گیرم هیچگاه منافع شخصی ام را لحاظ نکردم و تنها به فکر توسعه منطقه بودم.
وی در ادامه افزود : بارها به اقای صلواتی می گفتم که برای پیشرفت منطقه باید با زبان و ادبیات دیگری با مدیران استانی گفت و گو کرد و تریبون نماز جمعه جای دشمنی ،کینه و اختلاف نیست و جای صلح و برادری است.
پرواز با عذرخواهی از امام جمعه چاروسا گفت: امیدوارم که اقای صلواتی برای پیشرفت منطقه و برادری و اتحاد و حفظ امنیت و اسایش برای این منطقه قدم بردارند.
پرواز به انتخابات و اختلافات به وجود آمده هم گذری زد و افزود: به هر حال هر مسولیتی باشد فراز و فرودهایی هم دارد و در زمان تصدی من بین من و برادران و پسرعموهای خودم در بحث انتخابات کینه و دلخوری پیش آمد که خدا را شاهد می گیرم هیچگاه به این ناراحتی ها راضی نبودم و عذاب وجدان می کشم و امروز که روز گذشت و عفو است از این برادرانم و همچنین مردم چاروسا که نسبت به بنده ناراحتی دارند پوزش می طلبم.

پرواز درآخرین صحبت های خود به عنوان مسول در چاروسا با خواندن شعری از مردم خداحافظی کرد.
هر که مارا یاد کرد ایز مر او را یار باد، هر که مارا خوار کرد از عمر برخوردار باد

بر اساس این گزارش در پایان مراسم از زحمات حیات پرواز تقدیر و با اعطای حکمی از سوی دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد علی صالح محمودی به عنوان بخشدار جدید چاروسا منصوب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار