با توجه به ارائه خدمات اسکان در آموزش و پرورش در قالب طرح اسکان فرهنگیان ، ستاد مرکزی این شهرستان در موج اول با حجم سنگینی از مراجعات جهت اسکان مواجهه بوده است که آمار ارائه شده حکایت افزایش روز به روز تعداد میهمانان نوروزی دارد.
کد خبر: ۵۸۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 26 March 2018

شهرستان بویراحمد با داشتن آب و هوا ، طبیعت زیبا و نقاط گردشگپذیر، یکی ازمناطق هدف برای ورود مسافران در تعطیلات نوروزی است . در تعطیلات نوروزی امسال بنابر آمار اعلام شده ازطرف مسئولین ، موج اول سفرها شهرستان بویراحمد توانسته است تعدادزیادی از مسافران را به خود جذب نماید اما سرمای هوا در شب و لزوم وجود سرپناه همواره یکی از دغدغه های مسئولین این شهرستان بوده و هست.
از طرف دیگر با توجه به ارائه خدمات اسکان در آموزش و پرورش در قالب طرح اسکان فرهنگیان ، ستاد مرکزی این شهرستان در موج اول با حجم سنگینی از مراجعات جهت اسکان مواجه بوده است که آمار ارائه شده حکایت افزایش روز به روز تعداد میهمانان نوروزی دارد. و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در جهت پاسخگویی به این نیازها همه ی سعی و تلاش خود را به کار بسته اند.

ورود گسترده مسافران نوروزی به ستاد اسکان فرهنگیان بویراحمد/بسیج اورژانسی همه ی امکانات / مدارس روستایی هم وارده طرح اسکان شدند+ تصاویر
 
آمار پذیرش روز به روزدر حال افزایش است
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد ، با کم سابقه دانستن حضور میهمانان نوروزی در ستاد اسکان این شهرستان گفت : در موج اول سفرها ، ورود میهمانان نوروزی به ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان به گونه ای بوده است که آمار پذیرش ما روز به روز در حال افزایش است و با توجه به سردی شب ها در این شهرستان سعی شده است همه ی امکانات موجود شهرستان را وارد چرخه طرح اسکان نماییم.
علی حسن زاده افزود : مدارس پیش بینی شده ما در طرح اسکان حدود 60 مدرسه بود که با توجه به افزایش کم سابقه مراجعات به طرح اسکان سعی شد هر آنچه را در اختیار داریم بسیج نماییم ضمن اینکه خود بنده و دیگر معاونین آموزش و پرورش شهرستان هم به صورت تمام وقت در محل حضور پیدا کرده ایم و با وجود حجم سنگین مراجعات سعی نموده ایم مسافران را از مراجعه به ستاد راضی نگه داریم و در حد امکان همکاری با آن ها داشته باشیم.به گونه ای که مجبور شده ایم سالن ها و نمازخانه ها را هم علاوه بر مدارس روستایی وارد طرح اسکان نماییم.
ورود گسترده مسافران نوروزی به ستاد اسکان فرهنگیان بویراحمد/بسیج اورژانسی همه ی امکانات / مدارس روستایی هم وارده طرح اسکان شدند+ تصاویر
 
حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در شهرستان بویراحمد تقریبا در همه مناسبت های ملی و مذهبی که تعطیلات وجود دارد ما با چنین استقبالی مواجه هستیم و البته گاها مانند تعطیلات امسال با ورود خارج از تصور گردشگران مواجه می شویم اما متاسفانه امکانات در جهت خدمات رسانی به میزان افزایش استقبال سالانه ، توسعه نمی یابد و این موضوع نشان می دهد که همه ی مسئولین باید در خصوص افزایش امکانات چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی همکاری داشته باشند. ضمن اینکه در همین ستاد اسکان فرهنگیان آمار رسمی اعلام می کند 70 درصد پذیرش ها در طرح اسکان مربوط به شهرستان بویراحمد است.
ورود گسترده مسافران نوروزی به ستاد اسکان فرهنگیان بویراحمد/بسیج اورژانسی همه ی امکانات / مدارس روستایی هم وارده طرح اسکان شدند+ تصاویر
 
همه امکانات به صورت اورژانسی بسیج شده اند
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نایب رئیس ستاد اسکان فرهنگیان هم گفت : واقعیت این است که ما اصلا تصور نمی کردیم که مراجعات به ستاد اسکان تا این اندازه افزایش یابد اما از آنجایی که تکریم میهمانان نوروزی را وظیفه خود می دانیم از همان لحظات اول تلاش نمودیم که با کمترین مشکلات به استقبال این عزیزان برویم و علی رغم افزایش کم سابقه حضور مسافران در ستاد اسکان ، تلاش های جهادی همکاران عزیزمان ، رضایتمندی خوبی را در میان مراجعان بوجود آورده است.
شاپور عباسی در ادامه افزود : از روز اول شروع به کار ستاد اسکان تاکنون ضمن حضور مستمر همه عوامل و حتی مدیر و معاونین در محل ، اسکان فرهنگیان آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت .
عباسی گفت :ما روز اول شروع به کار ستاد تعداد 195 اتاق در اختیار میهمانان قرار دادیم اما این روند در روزهای بعد به شدت در حال افزایش بود به گونه ای که در روز ششم پذیرش این آمار به 644 اتاق رسید و مجبور شدیم مدارس روستایی را هم به فوریت و اورژانسی در حد بضاعت آماده و در اختیار مسافران قرار دهیم.
وی افزود : در روز آغاز به کار طرح اسکان ، 264خانوار با جمعیت 946 نفر پذیرش نمودیم اما در روز ششم این آمار به 909 خانوار با جمعیت 3 هزار و 266 نفر افزایش یافت.
عباسی گفت ، با توجه به در راه بودن موج دوم سفرها و پیش بینی افزایش روزانه مسافران ، همه امکانات را وارد چرخه طرح اسکان کرده ایم که انشاالله این عزیزان کمترین دغدغه را داشته باشند.
حضور خوب رئیس گردشگری شهرستان
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از نکات خوب کار ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد ، حضور مداوم و تا پاسی از شب مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان در محل و سعی در اسکان مسافران به هر نحو ممکن است. و نکته مثبت دیگر طرح اسکان حضور مرتب و مداوم رئیس گردشگری شهرستان بویراحمد در محل این ستاد و کمک به اسکان گردشگران است که به نظر می رسد در صورت ادامه کار به صورت جهادی و تلاش های پیگیر ، انشالله میهمانان نوروزی با کمترین مشکلات و با خاطره خوشی کهگیلویه و بویراحمد را ترک خواهند نمود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
بخور بخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار