مدیر ترافیک شهرداری یاسوج گفت: رنگ ترافیکی و خط کشی معابر شهر یاسوج انجام شد.
کد خبر: ۵۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 20 March 2018

مدیر ترافیک شهرداری یاسوج گفت: رنگ ترافیکی و خط کشی معابر شهر یاسوج انجام شد.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شهرداری، سجاد بهرامی با اعلام این خبر بیان داشت: بیش از 10 خیابان از معابر اصلی شهر یاسوج طی روزهای گذشته خط کشی شد و سایر نقاط شهر نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه خیابان های شهر یاسوج تقریبا هیچگونه خط کشی نداشت، ابراز کرد: هم اکنون قریب به 35 کیلومتر از خیابان های یاسوج خط کشی شده است.

بهرامی بیان کرد: این عملیات با استفاده از رنگ های سفید و زرد  صورت گرفته که همه استانداردهای ترافیکی و زیست محیطی را دارد و با توجه به طبیعت شهر یاسوج، جلوه و زیبایی خاصی نیز دارد.

مدیر ترافیک شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی شهردار یاسوج بحث ترافیک روزافزون شهر است، گفت: خوشبختانه در زمان مدیریت دکتر مقدم در شهرداری یاسوج به بحث ترافیک توجه ویژه ای شده است و برنامه های خوبی در همین مدت به اجرا درآمده است.

سجاد بهرامی تصریح کرد: برابر مصوبه شورای ترافیک چراغ راهنمایی تقاطع بلوار ارتش و خیابان اصلی زیرتل نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: برای کاهش بار ترافیکی تقاطع خیابان جمهوری بوسلیه نیوجرسی مسدود شده است.

مدیر ترافیک شهرداری یاسوج با درخواست از رانندگان و عابران برای رعایت مقررات ترافیکی ابراز داشت: رانندگی بین خطوط، عبور از محل های خط کشی شده و پل هوایی برای عابران پیاده، عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین در موارد غیرضروری، کاهش مراجعات غیرضروری به مرکز شهر، پارک در محل مناسب و رانندگی با سرعت مطمئنه در شهر تاثیر چشم گیری در روان شدن و کاهش ترافیک شهر دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار