سخنگوی ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی ستاد خدمات سفر استان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 19 March 2018
سخنگوی ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی ستاد خدمات سفر استان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در گفت‌وگو با رادیو دنا اظهار داشت: 11 هتل،100 خانه مسافر،چهارپارک اسکان و ۱۹۰مدرسه کار اسکان مسافران و گردشگران نوروزی را در کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارند.
وی افزود: برای تسهیل حال مسافران و گردشگران نوروزی، ۳۲پایگاه هلال احمر و ۳۹پایگاه اورژانس در نقاط مختلف استان برپا شده است.
سخنگوی ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 تیم پلیس در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس بر محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز نظارت می‌کنند.
باقری با بیان اینکه توزیع میوه شب در سطح استان آغاز شده است، ابراز کرد: ۵۸ مرکز، میوه شب عید را در شهرستان‌های مختلف استان توزیع می‌کنند.
باقری عنوان کرد: هشت مرکز در شهرستان‌های مختلف کار استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را انجام می‌دهند.
وی بیان کرد: همچنین ۸۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان کار امدادرسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را انجام می‌دهند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و برگزاری 12 جشن نوروزی در قالب جشن‌های صدای بهار و نوروزگاه در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.
باقری عنوان کرد: در ایام نوروز97، بالغ بر 120 هزار اقلام تبلیغاتی اعم از کتابچه، سی‌ دی و بروشور در ورودی و خروجی شهرهای استان در بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار