در بازدید سرزده فرماندار از پروژه های عمرانی بهداشت و درمان کهگیلویه؛
علی پوزش عصر دیروز به صورت سرزده از طرح های عمرانی شبکه بهداشت بازدید کرد.
کد خبر: ۵۸۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 19 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، علی پوزش عصر دیروز به صورت سرزده از طرح های عمرانی شبکه بهداشت شامل پروژه(تکمیل اورژانس قدیم؛ تسهیلات زایمانی بیمارستان؛ پروژه مرکزی امام علی(ع)؛ پروژه کلنیک تخصصی بیمارستان آموزشگاه بهورزی و پروژه مرکزی ستاد شبکه بهداشت - درمان ) بازدید کرد.

در این بازدید سرزده ضمن گزارش گیری از مسئولین ذیربط بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی طرح ها تاکید شد.

گفتنی است هزینه پروژه های آماده بهره برداری در سال جدید در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه معادل  52 میلیارد و نهصد میلیون ریال است.

بر پایه این گزارش، پروژه تکمیل اورژانس قدیم اکنون غیر فعال است و همچنین فاز اول تسهیلات زایمانی بیمارستان تحویل موقت و در فاز دوم نیز غیر فعال است.

پروژه کلنیک تخصصی بیمارستان با اعتبار بالغ بر 36 میلیارد ریال و 88 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه آموزشگاه بهورزی با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد ریال و 50 درصد پیشرفت فیزیکی امید است که با پیگیری های انجام شده در هفته سلامت به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، پروژه مرکزی ستاد شبکه بهداشت و درمان با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد ریال و 30 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه پایگاه امام علی (ع) با قرار دادی بالغ بر 2 میلیارد و نهصد میلیون ریال با 85 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در هفته سلامت به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار