در بازدید فرماندار کهگیلویه از محور پاتاوه دهدشت؛
فرماندار کهگیلویه از عملیات پروژه های حوزه راهسازی و راهداری شهرستان بازدید کرد. 
کد خبر: ۵۸۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 19 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مورخ 26 اسفند فرماندار کهگیلویه به همراه مدیر راه و شهرسازی از حوزه راهسازی شهرستان و محور های مواصلاتی پاتاوه بازدید کرد. محور دم عباس - پاتاوه به طول 7 کیلومتر با قراردادی به مبلغ 50 میلیارد ریال در بهمن ماه 96 آغاز و با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال اجرا می باشد و پروژه فاریاب - توت که گفته می شود این پروژه به طول 3/5 کیلومتر و با قراردادی به مبلغ 7میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 70درصد و آماده قیر پاشی و آسفالت است به طوری که بهره برداری از این پروژه تاثیر بسزایی در امور حمل و نقل روستایی و بهبود کیفیت رفت و آمد خواهد داشت.

در این بازدید از پروژه های راهداری نیز بازدید بعمل آمد.  

فرماندار کهگیلویه هدف از این بازدید را سنجش میزان آمادگی راهداری شهرستان در آستانه نوروز اعلام کرد.وی در این خصوص اظهار کرد: در این ایام دستگاههایی چون راهداری نخستین مراکزی هستند که با مردم سر و کار دارند از همین رو باید در آمادگی کامل بسر ببرند و نواقص و مشکلات را حل نمایند.

به گزارش خبرنگار تابناک، در بازدید از محورهای جاده ای دهدشت- قلعه رییسی -دیشموک عملیات اجرای روکش، لکه گیری، ترمیم آسفالت با بهره گیری از توان پیمانکاران منتخب در دو محور روستای قلعه دختر تا ورودی روستای سادات مشهدی به طول 12 کیلومتر اجرا گردید که به ارتقا کیفیت استاندارد های ایمنی منجر شده است .

فرماندار در این بازدید ضمن تقدیر از کارکنان حوزه راهداری خواستار خدمات رسانی مطلوب جاده ای در ایام نوروز شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار