رونمائی از بدهی های شهرداری لنده ادامه دارد
به درخواست مختار مشهدی زاده شهردار لنده ، اداره برق لنده با توجه به ایام نوروز ونیاز مبرم به ترمیم کوچه وخیابان ها با شهرداری همکاری و فرصتی کوتاه مدت برای واریز این مبلغ به شهرداری داده است
کد خبر: ۵۸۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳ 18 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد این روزها عمده خبرهای لنده حول محور کارخانه آسفالت شهرداری این شهر هست و کماکان از بدهی های مالی این کارخانه رونمایی میشود .

در آخرین گزارش ارائه شده از یک منبع آگاه بعداز خبر بدهی هفتصد میلیونی این کارخانه و همچنین بدهی ۴۰۰ملیونی به دو نفر از صاحبان کارخانه های تولید شن و ماسه ، اینبار گزارشی مبنی بر بدهی برق هفتاد وپنج میلیونی این کارخانه به خبرنگار تابناک داده شده است .

به نقل از این منبع آگاه در حالی که این کارخانه تحویل بخش خصوصی بود، لکن قبوض برق این کارخانه در سالهای گذشته واریز نگردید و اداره برق در روزهای گذشته اقدام به قطع برق این کارخانه کرد .

بنابراین گزارش به درخواست مختار مشهدی زاده، اداره برق لنده با توجه به ایام نوروز ونیاز مبرم به ترمیم کوچه وخیابان ها با شهرداری همکاری و فرصتی کوتاه مدت برای واریز این مبلغ به شهرداری داده است .

گفتنی است دراین روزها که عمده خبرها حول محور بدهی های کارخانه آسفالت و سایر بخش های شهرداری لنده می چرخد درباره چگونگی قرار داد این کارخانه حرف و حدیث های متفاوتی از طرف برخی از کارمندان شهرداری زمزمه میشود که لازم است شهردار و اعضای شورای شهر سابق شفاف سازی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار