رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از زخمی شدن 17 نفر در سه تصادف جداگانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 16 March 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس115 استان؛ جلال پوران فرد گفت: در محور دهدشت به بهبهان در تصادف خودروی پژو و پراید؛ 6مصدوم، در محور دهدشت به سرفاریاب در برخورد پژو 405 با نیسان وانت؛ 6 مصدوم و در محور یاسوج به اصفهان (سه راهی کریک) برخورد دو پژو، 5مصدوم در پی داشت.

وی با بیان اینکه امروز (جمعه 25 اسفندماه96)  اولین روز از طرح سلامت نوروزی 97 رقم خورد، افزود: در ساعت 8 و13 دقیقه مسمومیت 3 نفر با گاز زغال در قلعه رئیسی،  ساعت12 و 50دقیقه ظهر در محور دهدشت به سرفاریاب برخورد پژو 405 با نیسان وانت، در ساعت 15 و 17دقیقه برخورد دو خودروی پژو405 و پراید و در ساعت 18 و 3دقیقه برخورد دو پژو به مرکز پیام گزارش شد که هر 3 تصادف توسط اکیپ های اورژانس 115 استان امدادرسانی شدند.

وی عنوان کرد: با اعلام این اخبار به مرکز پیام اورژانس بلافاصله آمبولانس های مناطق قلعه رئیسی ، سرفاریاب، شهری دهدشت و پاتاوه به محل ها اعزام شدند.

پوران فرد در ادامه با اشاره به مسمومیت 3 نفر با گاز زغال که برای گرم کردن خود در چادر استفاده شده بود، اضافه کرد: 2 نفر از مسموم شدگان توسط پرسنل اعزامی درمان سرپایی و1 نفر توسط آمبولانس به درمانگاه قلعه رئیسی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: در سه تصادف محور دهدشت به سرفاریاب، دهدشت به بهبهان و یاسوج به اصفهان در مجموع 17 مصدوم داشتیم که 3 نفر از مصدومان جاده یاسوج به اصفهان درمان سرپایی و 14 نفر دیگر به بیمارستان های استان انتقال داده شدند.

پوران فرد ضمن آرزوی سلامتی برای همه رانندگان به خصوص مسافرین و مهمانان نوروزی ابراز داشت: رانندگان محترم قبل از سفر، خودروی خود را از لحاظ فنی از جمله سیستم ترمز، سطح و باد لاستیک ها، روغن، فیلتر و حتی برف پاک کن چک و کنترل کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی خود را با خودروی جلویی حفظ، هیچ وقت در کارهای خود عجله نکرده و از رانندگی طولانی مدت خودداری کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار