با حکم مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛
با حکم یوسف افشارنیا زهره بهرامی به عنوان مدیر خبر صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۵۷۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 15 March 2018

به گرارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، با حکم یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیما برای نخستین بار مدیر خبر صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به یک خانم سپرده شد.

بر اساس این گزارش، زهره بهرامی سردبیر، خبرنگار و تدوینگر شبکه استانی دنا که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در صدا و سیمای مرکز یاسوج آغاز کرد با حکم یوسف افشار نیا به عنوان مدیر خبر منصوب شد.

بهرامی با تولید ده ها گزارش فاخر در طبقه ب، مقام نخست خبرنگاری در بخش گزارش های ویژه انتخابات با گزارش اقوام به میدان می آیند و مقام نخست سردبیری در بخش مجموعه های خبری در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها و کسب مقام نخست گزارش های ویژه محرم در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها را در کارنامه دارد.

گفتنی است در تاریخ 4 دی ماه 95 وی در حوزه خبر نیز با تولید گزارش خبری دلداده حسین (ع) به عنوان خبرنگار برتر مراکز استانهای کشور برگزیده شد.

وی در سال 94 براساس شاخص های ارزیابی کمی و کیفی تولیدات خبری سال 1394 خبرنگاران مراکز استانها ،زهره بهرامی از کهگیلویه وبویراحمد جزو خبرنگاران برتر مراکز شناخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار