مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد از برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی با حضور دانشجویان و برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی در شهر دهدشت خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 15 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد از برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی با حضور دانشجویان و برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی در شهردهدشت خبر داد.

کارگاه آسیب های اجتماعی با حضور دانشجویان و مراسم تجلیل از نخبگان علمی در شهر دهدشت برگزار شد. سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر بیان داشت: توسط موسسه قرب مهرایثار و زیر نظر اداره کل ورزش جوانان کهگیلویه وبویراحمد کارگاه آسیب های اجتماعی با حضور دانشجویان و مراسم تجلیل از نخبگان علمی در شهر دهدشت برگزار شد.

علوی مدیر کل ورزش وجوانان گفت:تشکیل اتاق فکر ،ایده پردازی، چابک سازی،ساختار اداری اجتماعی و فرهنگی با جوانان رقم خواهد خورد و استاندار و وزیرورزش و جوانان کشور این موضوع را رصد میکنند و این مهم با جوانان نخبه و علمی رقم خواهد خورد .

مدیر کل ورزش و جوانان از برگزاری نشست های هم اندیشی علمی با شرکت جوانان در شهرستانهای استان خبر داد و حوزه معاونت فرهنگی و امورجوانان را مامور برگزاری این نشست ها با محوریت حمایت از جوانان نخبه کرد و افزود: شخصا نقاط قوت وبرنامه های حوزه فرهنگی و جوانان را رصد خواهم کرد.

مدیر کل ورزش وجوانان در ادامه از رشد 18 پله ای در بخش ستاد ساماندهی جوانان خبر داد و تصریح کرد : بزودی با رصدکردن فعالیت و جلسات امور جوانان با همکاری استانداری و فرمانداریها و اخذ گزارشات از افراد برتر و برگزیده درحوزه ستاد ساماندهی تجلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار