کریمی نژاد از اصحاب رسانه خواست تا با ارزیابی دقیق مسئولان نسبت به معرفی ادارات برتر اقدام کنند.
کد خبر: ۵۷۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 15 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد در آستانه فرارسیدن سال جدید ستاد خدمات سفر شهرستان لنده با برگزاری مانور در سطح شهرستان آمادگی خود را جهت پذیرایی و خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی اعلام کرد.

در این مانور، کلیه خودروهایی خدمات رسان  اعم از آمبولانس های اورژانس، خودروی آتش نشانی، خودروهای گشت پلیس راهنمایی و انتظامی، خودروهای راهداری و سایر خودروهای امدادی و خدماتی حضور داشتند.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در حاشیه این مانور گفت: ایجاد بسترلازم برای پذیرایی در مناسب از میهمانان نوروزی یکی از مهمترین فرصت های جذب گردشگر در این شهرستان است.

وی افزود: ستاد اسکان شهرستان لنده می بایست با توجه به ظرفیت های موجود خود و براساس ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات آماده ارائه سرویس دهی به گردشگران و مسافران نوروزی باشد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: باید در ستاد های اسکان مسافران نوروزی علاوه بر معرفی مناطق و جاذبه های دیدنی و گردشگری در بحث معرفی آداب و سنن و فرهنگ غنی بومی و عشیره ای این منطقه نیز تلاش شود.

وی تاکیدکرد: انتظار می رود همه مسئولان ستاد خدمات سفر در شهرستان آمادگی 100درصدی جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به شرح وظایف محوله خود را داشته باشند.

کریمی نژاد در پایان از اصحاب رسانه خواست تا با ارزیابی دقیق مسئولان نسبت به معرفی ادارات برتر اقدام کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار