رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای ، شورای شهر یاسوج را دعوت به همکاری در زمینه‌های کارهای فرهنگی و ورزشی نمود.
کد خبر: ۵۷۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 14 March 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد ، با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از بی توجهی رئیس و اعضای شورای شهر یاسوج نسبت به وضعیت ورزش دوچرخه سواری این شهر انتقاد کرد.
در این بیانیه آمده است:
اینجانب به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان با توجه به اینکه ورزش یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های زندگی در راستای سلامت جامعه می باشد بارها شما و اعضای شورای شهر را به همکاری دعوت نموده ام ولی متاسفانه شورای شهر قبلی و ریاست کنونی شورای فعلی شهر یاسوج هیچ گونه همکاری در این زمینه با ما نداشته اند.
از جناب آقای هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج تقاضا دارم به جای حاشیه سازی های هیچ و پوچ و نشست های خبری بی نتیجه ، به خود تکانی دهند و نگذارند بیش از این جامعه جوانان به سمت و سوی دیگری سوق داده شوند و بدانند که مشکلات این شهر کم نیست از همه لحاظ!
آقای اکبری از شما به عنوان کسی که مردم رای اعتماد به شما داده‌اند انتظار می‌رود زیرساخت های شهر را فراهم آوریدو خود را  در برابر خداوند متعال و جوانان این مرز و بوم پاسخگو بدانید.
آقای اکبری اینجانب با برگزاری چند همایش دوچرخه سواری به مناسبت های مختلف در شهر یاسوج انتظار همکاری از شورای شهر را داشتم اما شما به جای همکاری بنرهای تبلیغاتی را پاره کردید  و دور انداختید!

آقای اکبری شما به عنوان رئیس شورای شهریاسوج توضیح دهید که چرا هنوز جاده یا پیست استاندارد دوچرخه سواری در شهر یاسوج وجود ندارد که هر روزه شاهد تصادفات دوچرخه سواران با وسیله های نقلیه می‌باشند و آن وقت شما خود به بحث فرودگاه می پردازید!

آقای اکبری اگر نگاهی به کوچه ها و‌ خیابان های شهر بیاندازید متوجه می‌شوید که قبل از پرداختن به بین المللی کردن فرودگاه یاسوج باید به وضعیت این کوچه و خیابان ها رسیدگی می‌کردید .شما باید اول زیرساخت‌های شهر را آماده نمایید بعد به جاهای دیگر بپردازید.

از اعضای شورای شهر یاسوج تقاضا دارم که جهت رضای خدا نسبت به ورزش این شهر خصوصاً ورزش دوچرخه سواری که زحمات زیادی هم در زمینه فرهنگ سازی این ورزش به وجود آمده تلاش کنند و نگذارید این ورزش مثل فوتبال شهرداری یاسوج نابود گردد.

جناب آقای اکبری به جای انتقاد از نماینده زحمتکش مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به فکر انتقادات از حوزه ی کاری خود باشید. مردم را بازیچه قرار ندهید و به دنبال عزل و  نصب ها نباشید و پست های شهرداری را برای خودتان تقسیم نکنید که در آخرت جوابگوی خون شهدا و همین مردم هستید.

آقای اکبری شما به جای اینکه به دنبال تعامل با نماینده مردم جهت توسعه زیرساخت‌های شهری در تمام ابعاد باشید و به جای اینکه با اعضای اصلح و با تجربه و متخصص شورای شهر همفکری نمایید ، دچار غرور و تکبر شده‌اید و در پیشبرد امور سنگ اندازی می کنید.

آقای اکبری از شما تقاضا دارم که به مردم بگویید چقدر هزینه ی ورزشی در طول دوره ریاست شورای شما در شهر یاسوج شده است؟ چه میزان فعالیت های فرهنگی ورزشی داشته‌اید؟ چه میزان اعتبار برای کمک به هیئت‌های ورزشی تامین نموده اید؟
آقای اکبری این را بدانید که مردم این شهر آنچه از شما می خواهند مربوط به کوچه و خیابان های پر از چاله و دست انداز است نه پیگیری موضوع بین المللی کردن فرودگاه یاسوج و نشستن هواپیمای بزرگ بر روی باند آن ! چرا که کسی این را از شما نمی خواهد واقعیت این است که در حد و اندازه ی توانایی شما نیست! بگذارید مسئولین مربوطه به کار خود بپردازند و باز هم تاکید می کنم هنر شما این است که چاله و دست اندازهای کوچه و خیابان های شهر را درست کنید و اگر توانایی آن را داشته باشید ، همین یک کار در کارنامه شما یک موفقیت بزرگ خواهد بود.
فرج الله زارعی،رئیس هیئت دوچرخه سواری استان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
تشکر از این واقیعیت
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
درود سپاس از آقای زارع نیروی جوان و پرتلاش وتوانمند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
وجدانا ما را بدبختی گرفته بود که رای به این دادیم / گویا کینه داره که چرا معاون استاندار نشده !!! هههههههه / های خدا هایییییییییییی
عغلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
بابا برو خودتو جمع کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
واقعا آقای زارعی گل گفتی.حقیقت دردناکه آقای اکبری مردم مقاصد شما را میدونن.
قلندر کرم پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
فرج الله اصلا سواد مصاحبه نداره در حد یک نگهبان هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
زارع دنبال معامله باوزیرامی باشد.
درثانی دوچرخه سواری درحوزه ورزش وجوانان استانه وربطی به شورای شهرنداره.
شماهم ارهمون بامجان دوربشقاب چینهاهستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار