انتصابات دم عیدی کهگیلویه و بویراحمد
در آستانه ایام نوروز ، عید باستانی ایرانیان ، برخی انتصابات صورت گرفت تا کم کم پرونده انتصابات و تغییر و تحولات سال 96 بسته شود و بقیه تغییرات به سال 97 موکول شود.
کد خبر: ۵۷۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 14 March 2018

در آستانه ایام نوروز ، عید باستانی ایرانیان ، برخی انتصابات صورت گرفت تا کم کم پرونده انتصابات و تغییر و تحولات سال 96 بسته شود و بقیه تغییرات به سال 97 موکول شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در اولین انتصاب طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سید نظام مرادی به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با سلام واحترام

به اطلاع می رساند، به موجب این ابلاغ جنابعالی با حفظ سمت از تاریخ 19/9/96 به عنوان سرپرست امور فعالیت های دانش آموزی ( سازمان دانش آموزی ) این اداره کل منصوب می شوید. امید است با توکل واستعانت از خداوند متعال وپیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) سیاست های رئیس جمهور محترم در دولت تدبیر وامید ومقام عالی وزارت در انجام امور محوله با رعایت مقررات مربوط اهتمام نمایید .توفیق شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

این مراسم با حضور سید بهاء الدین ملک حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و روسای ادارات این حوزه برگزار شد.

سید نظام مرادی دارای مدرک کارشناسی ارشد تارخ ایران و اسلام است و سابقه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد، کارشناس مسئول گزینش و مسئول حراست دانشگاه فرهنگیان را در کارنامه خود دارد.

وی جایگزین علی حسن زاده شد.

از خوش قدمی مدیر جدید تا کهگیلویه و بویراحمدی که خارج از استان پست مدیریت گرفت

از حواشی جالب آئین ابلاغ انتصاب سید نظام مرادی به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی بخشی از سخنان ملک حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بود که گفت : همزمام با انتصاب سرپرست جدید سازمان دانش آموزی حق الزحمه عقب افتاده ی پرسنل این سازمان تامین و در مراحل واریزی به حساب آنان است.

 فرماندار بویراحمد منصوب شد

وزیر کشور در حکمی شاهرخ کناری را به سمت فرماندار شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به شاهرخ کناری آمده است:
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد به سمت فرماندار شهرستان بویراحمد منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” موفق باشید.

از خوش قدمی مدیر جدید تا کهگیلویه و بویراحمدی که خارج از استان پست مدیریت گرفت

 انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان سرپرست مجتمع پتروشیمی بندر امام

اما یکی دیگر از انتصابات عیدانه برای کهگیلویه و بویراحمدی ها مربوط به یکی از نیروهای توانمند این استان در عرصه مدیریتی خارج از استان است.

بر این اساس با صدور حکمی از سوی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس مهندس حسن نشان زاده مقدم به عنوان سرپرست مجتمع پتروشیمی بندر امام منصوب شد.

وی متولد شهرستان چرام، دانش آموخته رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان و از مدیران نمونه صنعت نفت است که بیش از بیست سال سابقه کار در صنعت پتروشیمی را داراست.

مهندس نشان زاده مقدم ,پیش از این مسولیئت های زیادی از جمله مدیر تولید مجتمع پتروشیمی بندرامام ، نایب رییس هیئت مدیره و مدیر عامل پتروشیمی بسپاران، عضویت در هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و رییس بهره برداری فاز ۲ پتروشیمی شهید تندگویان را عهده دار بوده است.

 

از خوش قدمی مدیر جدید تا کهگیلویه و بویراحمدی که خارج از استان پست مدیریت گرفت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صدای مظلومان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
ننگ بر مدیریت طایفه ای و ظالم نشان زاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار