تاجگردون : آقای رئیس شما در جلسه صبح حضور نداشتید، رئیس محترم وقت جلسه اعلام فرمودند تعداد حاضرین 248 رأی است درحالی که پس از شمارش آرا تعداد را 253 نفر اعلام کردند اعتراض کردیم چراکه به همین دلیل است که براساس آیین نامه آرا باید اعلام شود.
کد خبر: ۵۷۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 13 March 2018

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بیان اینکه وزیر تعاون با یک رأی باطله مجدداً وزیر شد، گفت: حق مردم در اختیار شخصی قرار گرفته که حداقل من قانع نشدم که ایشان رأی اعتماد را کسب کرده باشد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 22 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود بیان کرد: جناب آقای رئیس، تذکر من شامل چند بند می شود؛ براساس ماده 25 رئیس مجلس و سایر اعضای هیات رئیسه در مورد انجام وظایف محوله در برابر مجلس مسئولیت مشترک دارند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز حضرتعالی در اداره رأی گیری خیلی با دقت نکاتی را در ارتباط با اعضای حاضر در جلسه اعلام کردید.

تاجگردان با اشاره به ماده 100 گفت: تشخیص عده حاضر با استفاده از تابلو است که در اول هر جلسه و باید قبل از اخذ آرا به وسیله رئیس جلسه اعلام شود.

خبرگزاری خانه ملت از قول تاجگردون نوشت : براساس ماده 128 به مجرد اعلام اخذ رای تعداد نمایندگان حاضر در جلسه به استناد دستگاه شمارشگر توسط رئیس جلسه اعلام و فرآیند اخذ  رأی بلافاصله انجام می گیرد؛  آقای رئیس شما در جلسه صبح حضور نداشتید، رئیس محترم وقت جلسه اعلام فرمودند تعداد حاضرین 248 رأی است درحالی که پس از شمارش آرا تعداد را 253 نفر اعلام کردند اعتراض کردیم چراکه به همین دلیل است که براساس آیین نامه آرا باید اعلام شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: فاصله بین 248 و 253 عددی است؛ قصد سوءبرداشت ندارم اما حتی یکی از عزیزان پس از آنکه شمارش آرا انجام شد وارد مجلس شد ساعت ورودش این را نشان می دهد و پس از آنکه در حال جمع کردن آرا بودیم، رأی خود را داد.

تاجگردان بیان کرد: آقای رئیس، حضرت عالی و هیات رئیسه مجلس به وجدان خودتان در برابر قسمی که برابر ملت ایران خورده اید، به وجدان شرعی خود رجوع کنید. هیات رئیسه تعداد آرا را دوباره بررسی کند.

وی با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یک رأی باطله مجدداً وزیر شد، گفت: حق مردم در اختیار شخصی قرار گرفته که حداقل من قانع نشدم که ایشان رأی اعتماد را کسب کرده باشد؛ اگر چه رأی اعتماد را کسب نکرده است چرا که تعداد موافقان استیضاح بیش از مخالفان آن بود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: شما را به استناد ماده 25 در برابر قرآنی که قسم خوردید، آرا را دوباره بررسی کنید و به هر نتیجه ای رسیدید قبول می کنیم اما بدانید دربرابر خداوند متعال، خون شهدا و سبزی این صندلی ها مسئول هستید.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید شکرالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
جناب اقای تاجگردون ایا موقع ان نرسیده که تمام قد درمقابل زیاده خواهان بآیستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار