پس از گفت وگوهای انجام شده بین نماینده قم و عضو هیئت رئیسه مجلس درگیری لفظی به وقوع پیوست که با وساطت جمعی از نمایندگان این غائله خاتمه پیدا کرد.
کد خبر: ۵۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 13 March 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جلسه نوبت علنی عصر امروز(سه شنبه 22 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از آنکه علی لاریجانی رئیس مجلس در صحن علنی پارلمان حضور یافت و ریاست جلسه را پس از مسعود پزشکیان بر عهده گرفت حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس به همراه محمد علی وکیلی عضو هیئت رئیسه پارلمان در کنار صندلی وی حضور پیدا کرده و چند دقیقه ای با رئیس مجلس گفت وگو کردند.

پس از گفت وگوهای انجام شده بین نماینده قم و عضو هیئت رئیسه مجلس درگیری لفظی به وقوع پیوست که با وساطت جمعی از نمایندگان این غائله خاتمه پیدا کرد.

پس از درگیری لفظی بین ذوالنور و وکیلی، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم قم، مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم، حجت السلام ناصری نژاد نماینده شادگان، پژمان فر نماینده مشهد و احد آزادی خواه نماینده ملایر در مجلس در اعتراض به اقدام اخیر هیئت رئیسه برای عدم اعلام وصول سئوال از رئیس جمهور در پشت صندلی های هیئت رئیسه به نشانه تحصن بسط نشستند که پس از مدتی با حضور مسعود پزشکیان نمایندگان تحصن کننده جایگاه هیئت رئیسه را ترک کردند.

حجت السلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،درباره علت این اقدام نمایندگان، گفت: چندی پیش هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد سئوال از رئیس جمهور به دلیل اینکه چند نماینده امضاء خود را پس گرفته اند از دستور کار خارج شده است.

وی ادامه داد: اما چند نماینده در چند روز گذشته این طرح سئوال را امضا کرده اند و نمایندگان از هیئت رئیسه درخواست داشته اند که این طرح اعلام وصول شود که هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد باید برای اعلام وصول حداقل یک هفته از زمان به حد نصاب رسیدن امضاها گذشته باشد.

نماینده ملایر در مجلس تصریح کرد: زمانی که برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس اعتراض کردند و در جایگاه هیئت رئیسه به نشانه اعتراض نشسته بودند مسعود پزشکیان در کنار نمایندگان حضور یافت و اعلام کرد مشکل را حل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
بابا این مجلس ویرانه است.وکیلی هم به مردم کهگیلویه دروغ گفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
فرق است بین شعار وعمل وکیلی درشعار تبحر دارد وروز عمل فرار را بر قرار ترجیح می دهند این استیضاح حاوی نکات بسیارزیادی است که دراین مقوله نمی گنجد اولین نکته آن منافع ملی دراین استیضاح ذبح شد ووکیلی که خودرا بیرق دار استیضاح در تسکین درد والام مردم ستمدیده استان معرفی کرده چه شده که به یک باره یک نرمال زده وسراز جای دیگری در آورده وکاریکه هرگز در اذهان مردم کهگیلویه ی مظلوم پاک نخواهد شد توجیح می کنند وماها که تاجگردون را نماد دوشخصیتی معرفی می کنیم باید تجدید نظر کنیم وبه این شخصیت افتخار کنیم که ایشان نماد روز عمل است نه شعار وبه هنگام حرف زده وبه هنگام دم فروبسته برخلاف دیگر نمایندگان که در ابتدا با روحیه ای احساسی ظاهرشدن ودر عمل یا مطلب فنی وعلمی ومستندی نگفتن ویا خلف وعده کردن باید بر شرف تاجگردون درود فرستاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
وکیلی که نماینده تهرانه حالانماینده یاسوج چرااینقدبی غیرتی درآورده وازوزیرحمایت کرده متاسفم برامردم بویراحمدونماینده شون
عبد اله عزتی
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
وکیلی از فاسدترین نمایندگانی است که بویی از اصلاح طلبی نبرده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار