کد خبر: ۵۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 05 July 2015
پایگاه خبری کبنانیوز مطلبی با عنوان «وقتی برای نخواستن زارع پور ونتوانستن غلام محمد زارعی» منتشر کرد که یکی از خوانندگان به این مطلب پاسخ داد و از نظر شما مخاطبان می‌گذرد.
احسان رحیمی بویراحمدی
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در روزهای گذشته شاهد انتشار مطلبی در کبنانیوز بودیم که نویسنده آن سعی در منفعل نشان دادن غلام محمد زارعی نماینده  فعال مردم بویراحمد ودنا درخصوص برخی از مسایل مطروحه در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد داشته است. بر کسی پوشیده نیست که تنها کسی که  از ابتدای انتصاب مدیر فعلی با تمام توان با ادامه خدمت ایشان مخالفت کرده است شخص حاج غلام محمد زارع بوده است.

کیست که نداند مخالفت زارع با ادامه مدیریت ایشان نه  ازسر عداوت شخصی بوده یا حذف شاپور عباسی  که «به حمایت از زارعی مشهور بوده»  بلکه زارعی اعتقاد داشته است که برخی افراد بعد از انتصاب و دست یازی به مناصب دچار توهم و غرور میشوند وبه همه مسایل پشت پا میزننند.

غلام محمد زارعی شاید یک اشتباه کرد و آن حمایت از انتصاب بود، اما سوء تصمیم خود را زود اصلاح و اعلام کرد. جای سوال این است که چه کسانی از ادامه این وضعیت منتفع شدند؟ یاران غلام محمد زارعی که همه جا در حال قمع وقمع شدن هستند! آنچه اکنون در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان حاکم است، خوب یا ید، تنها درسایه حمایت‌های بی‌دریغ اصلاح طلبانی است که به زعم نویسنده مطلب «وقتی برای نخواستن زارع پور ونتوانستن غلام محمد زارعی» تنها در جهت تقابل با نماینده مردم بویراحمد ودنا بوده است.

اینکه چرا هادی زارع پور هیچگاه نخواست این موضوع در درون بویراحمدی‌ها و بنام غلام‌محمد زارعی حل شود نیز در همین تقابل بوده است. زارع پور اصلاح طلبی است که اصلاح طلبان به او افتخار می‌کنند هرچند حاصل یک نگاه قومیتی است که حق دارند اکنون که بر سریر قدرت اند خودرا درهمه جا غالب بدانند. باید زارع پور اصلاح طلب با بهبود امور در بویراحمد سرد برخورد کند در غیر اینصورت مردم بویراحمد هیمنه تاجگردون را باور نخواهند کرد.

هرچند زارعی نماینده بویراحمد و دنا در ماه گذشته  تلاش بسیاری کرد که دکتر پادیاب اصلاح‌طلب را به عنوان گزینه مورد نظر برای تصدی این مسئولیت مهم مطرح کند اما بازهم اصلاح طلبان، آوار مشکلات درون تشکیلاتی خود را در زمین غلام محمد زارعی ریختند و با مخالفت با انتصاب ایشان «زارع پور از خدا خواسته» را تشویق به عدم هماهنگی با زارعی نمودند. بهتر بود تیتر مطلب به قلم سلیمان داور این میبود: «غلام محمد زارعی خواست و اصلاح طلبان نگذاشتند»

از قدیم گفته‌اند «شب بلند است و قلندر بیدار» و البته غلام‌محمد زارعی با نگاه تیزبین خود به نظاره ادامه این داستان خواهد نشست. و در وقت مناسب قطعا جواب منتقدان بی انصاف خودرا خواهند داد . اما قلندران بیدار عرصه سیاست  در بویراحمد نیز  روزی در برابر وجدان بیدار بویراحمدی‌ها قرار خواهند گرفت و دلیل مقابله‌های خود را با سیاست‌های غلام‌محمد زارعی در همه موارد را باز خواهند گفت.

شاید ادامه این داستان به قول نویسنده «وقتی برای نخواستن… تکرار شعر وشاعری عده ای …» باشد اما همگان قضاوت خواهند داشت که تلاقی تدابیر یک  قومیت استیلا یافته  سیاسی بر استان کهگیلویه و بویراحمد با انفعال اصلاح طلبانه  سیاسیون در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد – پایانی بر مشاعره اصلاح طلبانه فرهنگ و آموزش در بویراحمد است و تاییدی بر فعالیت مجدانه مردی از جنس تدبیر و اعتدال که اکنون تلخند فرهنگیان را شاهد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار